المپیک 2012 در لندن افتتاح شد
تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 8:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک 2012 لندن در فضایی که به صورت کاملا طبیعی طراحی شده بود برگزاری شد.

به گزارش فارس از لندن، در حالی مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره المپیک به میزبانی لندن آغاز شد که مسئولان برگزار کننده فضایی کاملا طبیعی مانند یک روستا را برای برگزاری مراسم طراحی کرده‌اند.

دهکده‌ای که برای مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره بازیهای المپیک طراحی شده بود، در میانه های این مراسم در طول چند دقیقه غیب شد و جای آن زندگی سنتی را دوره جدیدی از زندگی مردم انگلیس گرفت که در نوع خود جالب و دیدنی بود.

این دهکده که بافت یک روستای قرون وسطی انگلیس را در ذهن تداعی می کرد و بخش های مختلفی داشت دقایقی پس از شروع مراسم با ورود نیروهای جدیدی به مجموعه قبلی از صحنه خارج شد و به جای آن کوره های ذغالی انقلاب صنعتی از زمین بیرون آمد. تعداد این کوره ها هفت کوره بود که از روی انها دود برمی خواست.در این دقایق نفرات پرتعدادی وارد ورزشگاه شدند و هر کدام در بخشی مشغول تغییر دکور داخلی بودند. در بخش های مختلف زمین ورزشگاه تاریخ صنعتی شدن انگلیس به تصویر کشیده شده بود. بخش هایی مثل آهنگری، دریاداری و... شامل این برنامه می شد.

* علاقمند و مسئولان با حضور خود در ورزشگاه، محل برگزاری مراسم افتتاحیه را مملو از جمعیت کردند.

* وجود درختان، چمن‌ها و حیوانات مختلف فضایی کاملا طبیعی را برای تماشاگران ایجاد کرده بود. مسئولان برگزار کننده پیش از اعلام کرده بودند که این مراسم کاملا انسانی و طبیعی باشد.

* هزار راهنما در اطراف محل برگزار مراسم افتتاحیه حاضر بودند که شعار مشترک آنها "همه دنیا یک ملت است" بود. راهنما کننده‌ها از کشورهای مختلف انتخاب شده بودند.

* هوای شهر لندن کاملا ابری است. پیش از این پیش‌بینی شده بود بخشی از مراسم افتتاحیه زیر بارش باران برگزار شود.

* نظم خاصی در محل برگزاری مراسم وجود دارد. امکانات مناسبی برای عکاسان در نظر گرفته شده که کار را برای آنها آسان می‌کند.

* مهمانان ویژه و رئیس جمهور چند کشور هم که قرار بود به ورزشگاه بیایند، در جایگاه ویژه حضور دارند و مراسم افتتاحیه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* پیش از آغاز رسمی مراسم، ورزشگاه با پرچم‌هایی برای دقایقی به رنگ آبی درآمد.

* پیام بان‌کی‌مون،دبیرکل سازمان ملل از اسکوربرد پخش شد. وی در بخشی از سخنان خود اعلام کرد که امیدوار است در تمام دنیا صلح حاکم شود و اثری از جنگ نباشد، که این بخش از پیام وی به شدت مورد استقبال حاضران در ورزشگاه قرار گرفت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: