تاريخ : 13 / 10 / 1394برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريز

 امام جمعه موقت تبریز با محکوم کردن اعدام شیخ نمر النمر در عربستان سعودی، گفت: عربستان سعودی با شهادت این روحانی و شیعه انقلابی بیش از هر زمان دیگری به سمت اضمحلال حرکت کرد.

آیت الله سید محمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که اعدام شیخ نمر اولین و آخرین جنایت رژیم منحوس آل‌سعود نیست، اظهار داشت: این جنایت تاریخی نشان داد که دولت عربستان تحمل شنیدن منتقدان و معترضان داخلی را ندارد.
وی با تأکید بر این‌که اعدام شیخ نمر اوج درماندگی آل‌سعود بود، تصریح کرد: عربستان سعودی با شهادت این روحانی و شیعی انقلابی بیش از هر زمان دیگری به سمت اضمحلال حرکت کرد. شهید کردن فردی که از لحاظ سیاسی و ایدئولوژیکی در تضاد با آل سعود بود و از طرفی مورد حمایت شیعیان جهان موازنه قدرت را علیه عربستان خواهد کشید.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به این‌که شهادت شیخ نمر موجی از اعتراضات بین‌المللی را روانه آل‌سعود خواهد کرد، گفت: حاکمان آل سعود برای رهایی از بن بست سیاسی سعی در فرافکنی افکار داخلی و منطقه ای خویش دارند، اعدام فردی مجتهد با نام تروریست اوج خباثت این رژیم سفاک است.
آیت الله‌ آل‌هاشم با بیان این‌که این جنایت منطقه را به بی ثباتی هدایت خواهد کرد، افزود: اضمحلال درونی نظام فاسد آل‌سعود در آینده‌ای نه چندان دور رقم خواهد خورد، البته تاریخ نشان داده هر گاه ملتی برای استقلال، آزادی و عزت خود شهید تقدیم کند، پیروزی نهایی را کسب کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح جنایات رژیم آل‌سعود در دیگر کشورهای اسلامی اظهار داشت: پس از بهار عربی، عربستان برای رهایی از نفوذ آن در داخل اقدام به تحرکات منطقه ای در بحرین و یمن و سوریه کرد که این مدل برای حاکمان در حال سقوط قابل پیش بینی است
امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که عربستان دچار اشت
باه محاسباتی و استراتژیکی شده است، گفت: اشتباهات محاسباتی در چندین مدل آل سعود را در آینده نزدیک به پرتگاه نزدیک خواهد کرد، شهادت شیخ جهادگر و انقلابی شیعه عامل اصلی در بیداری دیگر ملت‌های جهان خواهد بود.
وی با انتقاد از واکنش خنثی و منفعلانه سازمان کنفرانس اسلامی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات آل‌سعود تصریح کرد: آل سعود جهت حفظ خود با این اقدام شیعیان را به مجادله تاریخی می طلبد، غافل از این‌که این رژیم به زودی از درون فرو خواهد پاشید.



 
 رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: 9 دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بوده است.

9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

 

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم 9 دی که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد اظهار کرد: حماسه 9 دی به همگان نشان داد که با گذشت بیش از 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم شریف ایران اسلامی کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک گوی ولی فقیه زمان هستند و از اسلام و انقلاب به خوبی پاسداری می‌کنند.

وی اظهار کرد: ماجرای فتنه 88 نتیجه طراحی بیگانگان در خارج از مرزها و برنامه ریزی طولانی مدت و پیچیده سرویس های اطلاعاتی و دشنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده که برخی عناصر داخلی آگاهانه و برخی با ناآگاهی و بی بصیرتی قطعات جدول دشنان را تکمیل کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فتنه 88 آزمون بزرگی برای ملت قهرمان ایران اسلامی بود که درس و عبرت زیادی در برداشت.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی شناخت لحظه‌ها، مطلع شدن از دیروز، امروز و فردا افزود: اگر انسان بصیرت نداشته باشد در لحظات خاص و بحرانی تشخیص برایش ممکن نیست لذا بصیرت را باید افزایش دهیم و در لحظات حساس و بحرانی درست وارد عمل شویم.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی در 9 دی یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام و آرمان‌های امام راحل تجدید عهد و توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه از بازخوانی و تحلیل ابعاد و اهداف فتنه 88 در مناسبت‌های مختلف ضروری است، اظهار کرد: فراموشی فتنه 88 و متعاقب آن فراموشی حماسه 9 دی موجب تحمیل هزینه‌های دیگری برای نظام است لذا مقام معظم رهبری بارها به یادآوری این حرکت و براندازی فتنه گران تاکید کرده تا مورد غفلت قرار نگیرد.

وی به اقدامات فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و گفت: هجمه به ارزش‌های دینی و اعتقادی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام و به کار بردن شعارهای ساختار شکن برای از بین بردن حرمت‌ها و مرزها و از بین بردن ساختارهای سیاسی کشور از اقدامات فتنه گران در سال 88 بوده است.

آل هاشم افزایش فشار و تشکیل تحریم‌ها، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته‌ای و افزایش امور دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیامد های فتنه 88 عنوان کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری، تقویت پیوند ناگسستنی مردم از انقلاب و نظام اسلامی و آشکار کردن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک مردم به ایمان و اعتقادات دینی با اقدامات ضد دینی دشمنان از اثرات و دستاوردهای حماسه 9 دی سال 88 است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند پس از اجرایی شدن برجام از طریق سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به جمهوری اسلامی و دستگاه‌های تصمیم گیرنده و تصیم ساز نفوذ کنند و به هدف شوم خود برسند اما باید همگان بصیرت داشته و هوشیار باشیم.

آل هاشم با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و هر رای بیشتر مرم سیلی محکمی بر آمریکاست افزود: با وحدت و انسجام در انتخابات حاضر شویم و کاندیدای اصلح و خدمتگزار را انتخاب کنیم.

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید : افزایش تحریم یکی از تبعات فتنه 88 بود

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

لینک خبرگزاری مهر را  اینجا کلیک کنید : نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:۹ دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران خارجی و داخلی بود

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید: ۹ دی روز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است

لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه را اینجا کلیک کنید: حجت الاسلام آل هاشم : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است