تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب گفت: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در راهیان نور، علاوه بر نمایش دستاوردهای جنگ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس، نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است.

خبرگزاری فارس: راهیان‌نور عرصه نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، سرهنگ رحیم آقایی‌پور فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب، در آیین افتتاحیه نمایشگاه راهیان نور مرکز پدافند هوایی ارتش که با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولان در محل پایگاه فرماندهی پدافند هوایی اهواز برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت نشان دادن پیشرفت‌های نظام و ملموس شدن فاصله کشور از وضعیتی که در جنگ داشته است تا امروز، این را حق نسل جوان دانست که بدانند جوانان ما در زمان جنگ با چه امکاناتی و در چه شرایطی از کشور دفاع کردند.

سرهنگ آقایی‌پور با اشاره به اهمیت حفظ حریم آسمان کشور در شرایط کنونی، آسیب دیدن شهرهای کشور در نتیجه حملات موشکی و بمباران‌های عراق را از تلخ‌ترین خاطرات دوران جنگ برای ملت خواند و افزود: اکنون با اقتدار پدافند هوایی، دست هر دشمن تجاوزکاری از حریم هوایی کشور قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در راهیان نور، علاوه بر نمایش دستاوردهای جنگ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس، نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است و برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در راهیان نور اهمیت فراوان دارد.

نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی، با هدف نمایش برخی تجهیزات نظامی و پدافند هوایی و نیز غرفه‌های متعدد دیگر با برنامه‌هایی همچون اجرای مانور پدافند و حفظ حریم هوایی کشور، از ۲۷ اسفند تا پایان برپایی اردوهای راهیان نور در محل پایگاه فرماندهی پدافند هوایی اهواز در معرض دید عموم قرار دارد.



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: به علت بارش شدید برف و کولاک شب گذشته مسیر قزوین به رشت همچنان مسدود است.

کولاک شب گذشته موجب مسدود شدن محور مواصلاتی قزوین به رشت و قزوین به زنجان شده که
علیرغم تلاش ماموران امدادی مسیر قزوین به رشت همچنان مسدود است.

محمد امین نصراللهی زاده دقایقی قبل اظهارداشت: کولاک شب گذشته تمامی محورهای مواصلاتی استان را در بر گرفت و بارش برف در مسیر آزاد راه قزوین به رشت همچنان ادامه دارد و پلیس راه از عبور خودروها در این مسیر جلوگیری می کند.

وی افزود: بلافاصله پس از کولاک 24 اکیپ راهداری استان قزوین با استفاده از 177 دستگاه موجود و 300 راهدار در تمامی محورها بسیج شدند و به یاری در راه ماندگان شتافتند.

مدیرکل راه و ترابری استان قزوین تصریح کرد: در محور قزوین به آوج نیز بارش برف ادامه دارد و تردد در این مسیر با کندی و احتیاط کامل امکان پذیر است.

نصراللهی زاده یادآور شد: مسیر قزوین به رشت همچنان مسدود است و تلاش راهداران و نیروهای امدادی برای بازگشایی مسیر با جدیت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در ساعات بامداد امروز بخشی از مسیر رشت بازگشایی شد اما به دلیل تداوم کولاک و بارش برف این مسیر نیز مجددا بسته شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر قزوین به زنجان بازگشایی شده اما تردد در این مسیر هم با کندی و احتیاط کامل صورت می گیرد.

نصراللهی زاده از مردم ومسافران خواست تا حد ممکن سفرهای غیر ضروری خود را چند روز به تاخیر بیندازند تا در جاده دچار مشکل نشوند.

به گزارش مهر،شب گذشته هزاران نفر از مسافران عبوری از محورهای مواصلاتی استان قزوین به دلیل کولاک در جاده متوقف شده و توسط نیروهای امدادی در مدارس و مساجد استان اسکان داده شدند.
 



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

امروزه رد پاهای اینترنتی که حاصل گشت و گذارهای مختلف در اینترنت است می تواند در مواردی دردسر ساز باشد و تا حدود هم برروی امنیت تاثیر گذار است که با حذف این رد پاهای اینترنتی می توان علاوه بر امنیت بالاتر می توان از دسترسی دیگران به همین اطلاعات به ظاهر ساده هم جلوگیری کرد. Privacy Eraser Pro یکی از نرم افزارهائیست که برای حذف همین اطلاعات و ردپاهای اینترنتی یا همان History ها طراحی شده است. البته این ردپاها نه فقط به History بلکه Cache ، انواع کوکی ها ، پسوردهای ذخیره شده و … مربوط خواهد شد. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به تنظیماتی اشاره کرد که به واسطه آن ها کاربر می تواند تمامی مواردی که در ویندوز به صورت پیشفرض تعریف شده اند را تغییر دهد ؛ برای مثال آدرس Temp را تغییر دهد یا نرم افزار را طوری تنظیم کند که پس از مدت زمان دلخواهی تمامی ردپاها به صورت خودکار حذف شوند.

سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله مرورگر بسیار رایج IE ، امکان حذف و پاکسازی Recycle Bin ، حذف اسناد گشوده شده ، امکان پاکسازی آخرین فایل های چند رسانه ای اجرا شده ، قابلیت پاکسازی فایل های اضافی از روی هارد دیسک و موارد بسیار دیگر از جمله دیگر خصوصیاتی هستند که در Privacy Eraser Pro به چشم می خورند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Privacy Eraser   :
- واسط کاربری ساده
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان پاکسازی فایل های اضافی هارددیسک
- قابلیت حذف آخرین فایل های اجرا شده در بخش سندها ، فایل های چند رسانه ای و …
- امکان حذف تمامی ردپاهای اینترنتی
- امکان سازگاری با انواع مرورگرها
- قابلیت تغییر انواع تنظیمات پیشفرض ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای وضعیت جوی كشور را برای آندسته از مسافرانی كه در ایام نوروز قصد مسافرت به نقاط مختلف كشور را دارند پیش وبینی و اعلام كرد.

 
به گزارش ایرنا سازمان هواشناسی كشور در اطلاعیه شماره ۹۹ خود پیش بینی هوای روز دوشنبه هفته جاری(۲۹ اسفند) استانهای كشور را به شرح ذیل اعلام كرد:
 
آذربایجانی شرقی و غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز، ایلام ، بوشهر، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، قزوین ، قم ، كردستان ، كرمانشاه ، كهكیلویه و بویراحمد ، لرستان ، مركزی ، زنجان و همدان صاف تا كمی ابری توام با وزش باد .
 
استانهای خراسان شمالی و رضوی و جنوبی، كرمان ، هرمزگان و یزد نیز به صورت نیمه ابری همراه با بارش پراكنده باران و در برخی اوقات با كاهش ابر و وزش شدید باد پیش بینی شده است.
 
به همین اساس استان سیستان و بلوچستان نیز در روز دوشنبه شاهد هوایی نا آرام با وزش شدید باد توام با بارش پراكنده باران و استان گلستان نیز روزی را ابری و در نهایت با كاهش ابر سپری خواهد كرد.
 
سازمان هواشناسی كشور همچنین برای استانهای گیلان و مازندران نیز در همین روز هوای نیمه پایدار ابری به همراه مه رقیق را پیش بینی كرده است.
 
این سازمان هوای روز سه شنبه اول فروردین ماه ۱۳۹۱ را نیز به شرح ذیل پیش بینی و اعلام كرد:
 
استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل و كردستان نیمه ابری همراه با بارش پراكنده كه این بارش در نقاط سردسیر به صورت بارش برف همراه ادامه خواهد داشت .
 
اصفهان، البرز، تهران ، زنجان و كرمانشاه نیز در اولین روز سال شاهد هوایی ابری و نیمه ابری و در برخی از ساعات با افزایش ابر روبرو خواهد شد.
 
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی كشور همچنین استانهای ایلام ، بوشهر، خراسان شمالی و رضوی و جنوبی ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، قم ، كهگیلویه و بویراحمد، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، هرمزگان و یزد نیز دارای هوایی صاف تا قسمتی ابری می باشد.
 
دیگرنقاط كشور نیز در این روز هوایی ابری و در برخی از ساعات با كاهش و افزایش ابر و در برخی از ساعات نیز هوایی صاف را تجربه خواهند كرد.



تاريخ : 29 / 12 / 1390برچسب:, | 6:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

 

 

 



تاريخ : 26 / 12 / 1390برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: آزاده نامداری به همراه احسان علیخانی اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو را بر عهده دارند.

خبرگزاری فارس: آزاده نامداری و احسان علیخانی مجریان تحویل سال شبکه دو

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، پیش از این اعلام شده بود که احسان علیخانی به تنهایی اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت، اما آزاده نامداری نیز به عنوان مجری به برنامه ویژه تحویل سال شبکه دو سیما اضافه شده است.

بنا بر این گزارش، تیتراژ این برنامه نیز با صدای محسن چاوشی خوانده شده که البته هنوز مشخص نیست از سوی شبکه برای پخش تائید شده یا خیر.

این ویژه برنامه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و مهمانان مختلفی در عرصه‌های مختلف در این برنامه حضور خواهند داشت.



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 9:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: آخرین قسمت برنامه تلویزیونی پارک ملت بر روی آنتن رفت

خبرگزاری فارس: پارک ملت بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس برنامه تلویزیونی پارک ملت، از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه یک سیما، با اجرای محمدرضا شهیدی فرد و باحضور جمعی از بازیگران چهارشنبه شب به کار خود پایان داد.

 

گفتنی است این برنامه در این مدت میزبان بسیاری از اهالی فرهنگ و سیاست بود و توانست در میان مخاطبان جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد.



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 8:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مدیر روابط ‌عمومی بیمارستان شهید بهشتی کاشان وضعیت جسمی علی دایی را پس از انجام عمل جراحی رضایتبخش خواند.


حمیدرضا حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان گفت: شب گذشته عمل جراحی ترمیمی به دلیل پارگی پوست سر توسط تیم مجرب و متخصص برای علی دایی صورت گرفته و در حال حاضر در آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه پس از عمل قرار دارد.

وی افزود: عمل جرای علی دایی تا ساعت یک بامداد به طول کشید و در ساعت 3:30 دقیقه نیمه شب به هوش آمد و در حال حاضر شرایط جسمی وی مناسب است.

به گفته حسین‌زاده در صورت تشخیص تیم پزشکی احتمال ترخیص علی دایی از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و انتقال وی به تهران وجود دارد.

سرمربی تیم راه‌آهن شب گذشته پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادر و مربی این تیم با خودروی شخصی در جاده اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود چپ کرد و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.

 



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 9:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این کارو حتما بکنید تا سرعت اینترنتتون تا ده برابر افزایش پیدا کنه . این کار باعث میشه هر صفحه ای برای دومین بار یا بعد از اون که میخواد باز شه به سرعت هر چه تمام باز بشه.

توجه: اگر مراحل رو انجام دادید و در ابتدا تغییری احساس نکردید اون رو پاک نکنید چون تو جایی که شما فکرش رو نمیکنید به کمکتون میاد بدون اینکه شما بفهمید.

ابتدا به Start برید و تو Run تایپ کنید Regedit و Enter بزنید.

حال به دنبال این عبارت بگردید:
[HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings]

سپس در سمت راست پنجره به دنبال این عبارات بگردید:

MaxConnectionsPerServer (1
MaxConnectionPerl_OServer (2

ممکنه این دو عبارت رو مثل من نداشته باشید پس روی صفحه سمت راست ، کلیک راست کنید و از قسمت [New]، روی [DWORD] کلیک کنید.

سپس عبارت شماره 1 را بنویسید . برای عبارت شماره 2 هم همین مراحل را انجام بدید. حالا روی عبارتهای ساخته شده دو بار کلیک کنید و در قسمت [Value data] برای گزینه اول عدد 8 و برای گزینه دوم حرف a را وارد کنید و سیستم را Restart کنید.

توجه: در هنگام نوشتن به حروف بزرگ دقت کنید. یا میتونید از چیزی که من نوشتم کپی و تو رجیستری Paste کنید.



تاريخ : 27 / 12 / 1390برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیر کل امور عشایر آذربایجان شرقی از بازسازی راههای عشایری استان ، طی سال 90 خبر داد و گفت: با هزینه کرد این اداره کل 330 کیلومتر از این راهها برای تسهیل تردد عشایر در شهرستانهای عشایر نشین استان مورد بازسازی قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن آل هاشم روز شنبه در نشست امور عشایر استان و اعضای شرکتهای تعاونی و اتحادیه تعاونیهای عشایری آذربایجان شرقی که با هدف ارائه گزارش سالانه و بررسی مسائل و مشکلات مربوط به عشایر استان تشکیل شده بود افزود: با همکاری و حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان، اقدامات لازم جهت واردات نهاده های دامی از کشور قزاقستان برای احشام عشایر و همچنین خرید زمین در جمهوری گرجستان برای کشت جو، سویا و ذرت برای مصارف دام عشایر استان و نیز چرای دامهای عشایر آذربایجان شرقی در مراتع کشور ارمنستان صورت پذیرفته و با نهایی شدن تفاهمنامه ها ، امید می رود بزودی در فاز اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در توسعه استفاده از انرژیهای پاک در مناطق عشایری استان، گفت: این امر در راستای حمایت از منابع طبیعی استان و مدیریت بهینه انرژی توسط این اداره کل درحال حاضر به صورت آزمایشی در مناطق عشایر نشین استان دنبال و بعد از رفع مشکلات احتمالی، به صورت گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
آل هاشم همچنین در این جلسه از راه اندازی "مجتمع ییلاقی عشایر"در فاز دوم ائل گلی تبریز از اوایل سال 91 خبر داد و افزود: این طرح در راستای آشنایی بیشتر مردم با شیوه ها و روشهای زندگی عشایری صورت می پذیرد.
 
احداث 14 آبشخور دامی در مناطق عشایری ، بازسازی و نزدیک سازی چشمه های مورد استفاده عشایر و اجرای 3 طرح مطالعاتی مربوط به مناطق عشایر نشین استان از دیگر اقدامات اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی طی سال 90 بوده است.

تعداد خانوارهای عشایر استان در فصل ییلاق 13 هزار و 297 خانوار و در فصل قشلاق 8 هزار و 97 خانوار بوده و 5 هزار خانوار نیز از استانهای اردبیل و آذر بایجان غربی و زنجان در این استان حضور می یابند .
 
شهرستانهای اهر، کلیبر، میانه، سراب، هشترود، چاراویماق وخداآفرین از شهرستانهای مهم عشایر نشین آذر بایجان شرقی محسوب می شود.
 
گوشت قرمز، شیر خام ، قالی و قالیچه موسوم به "ورنی" از مهمترین تولیدات عشایری استان بشمار می آید. ورنی تولید عشایر ارزش افزوده بالایی داشته و به کشورهای دیگر صادر می شود.

 

 



تاريخ : 25 / 12 / 1390برچسب:, | 12:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، رئیس جمهور امروز پنج شنبه در سفری که جزو سفرهای استانی هیئت دولت به حساب نمی آید وارد پایگاه چهارم شکاری دزفول شد و مورد استقبال استاندار و برخی مقامات استان خوزستان قرار گرفت.
دزفول در همسایگی شهرستان اندیمشک قرار دارد و سفرهای مقامات سیاسی کشور برای حضور در اندیمشک از طریق پایگاه چهارم شکاری دزفول انجام می شود.

احمدی نژاد با حضور در شهرستان اندیمشک به صورت نمادین روبان افتتاح 10 هزار و 444 واحد مسکن مهر در سراسر خوزستان را افتتاح می کند که از این تعداد هزار واحد در اندیمشک افتتاح می شوند.

احمدی نژاد در این سفر قرار است پل غدیر اهواز، ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز و تقاطع کمربندی دزفول – اندیمشک را نیز افتتاح کند.



تاريخ : 25 / 12 / 1390برچسب:, | 11:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عربستان سعودی سفارت خود در دمشق را به طور کامل تعطیل کرد و کارمندان این سفارتخانه دیروز سوریه را ترک کردند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "آلمان"، منابع آگاه اعلام کردند که سفارت عربستان در سوریه به طور کامل به فعالیت‌های خود در این کشور پایان داده است و تمام کارمندان آن دمشق را ترک کرده‌اند.

کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در راستای کارشکنی در روند آرام‌سازی اوضاع در سوریه، سفرای خود را از دمشق فرا خوانده‌اند و طی ماه‌های اخیر چند دولت سفارت خود را در دمشق کاملا بسته‌اند که آمریکا و چند کشور از اتحادیه اروپا از جمله آنها هستند.

دیروز ایتالیا اعلام کرد در واکنش به نا‌آرامیها در سوریه، ضمن تعطیلی سفارتخانه،تمامی کارمندان سفارت خود را در سوریه فراخوانده و تمامی فعالیت های دیپلماتیک خود را در دمشق متوقف کرده است.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه ایتالیا هدف از این اقدام را محکومیت شدید اعمال خشونت دولت سوریه علیه مردم این کشور اعلام کرده است.

ایتالیا ماه گذشته نیز سفیر خود را از سوریه فرا خوانده بود.

پیش از این کشورهایی همچون انگلیس، فرانسه، کانادا، آمریکا و اسپانیا در اقدامی مشابه سفارت خود را در دمشق بسته بودند.



تاريخ : 25 / 12 / 1390برچسب:, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر در پردیس تهران، شنبه 27 اسفندماه با حضور رئیس جمهوربه مالکان آنها واگذار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازایرنا ، ' علی نیکزاد ' شامگاه چهارشنبه در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران همچنین از افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز در سفر روز(پنجشنبه) رئیس جمهور به این شهر خبر داد و گفت: در این سفر بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب کشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی واگذاری بیش از 10 هزار مسکن مهر در استان خوزستان با محوریت شهر اندیمشک را از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهوری به این استان بیان کرد.
 60 میلیون سفر نوروزی از طریق وسایل نقلیه عمومی

وزیر راه و شهرسازی تعداد سفرهای ایام نوروزی را 120 میلیون سفر بیان کرد و افزود: از این میزان 60 میلیون سفر با وسایل نقلیه عمومی انجام می‌شود.

نیکزاد به فعالیت راهداران در سراسرکشور و تلاش‌های آنان در جاده‌ها طی زمستان امسال اشاره و خاطرنشان کرد، فعالیت بیش از 11 هزار راهدار طی ایام نوروزی مضاعف شده و آنها آماده کمک به مسافران نوروزی هستند.

وی در عین حال به آسیب‌دیدگی 32 نفر از ماموران راهداری در سال گذشته در زمان انجام وظیفه اشاره کرد و یادآور شد: 6 نفر از راهداران در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، رئیس جمهور از وی خواسته است تا از راهداران و زحمتکشان در جاده‌ها تقدیر شود.



تاريخ : 25 / 12 / 1390برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: پذیرش و ثبت‌نام دارندگان اولویت‌های تشرف به "حج تمتع" از 17 فروردین 91 آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: پذیرش "حج تمتع" 91 از فروردین آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، مقدمات لازم برای پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف "حج تمتع" در سال 1391 فراهم شده است و دارندگان اولویت‌های تشرف می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های منتخب اقدام کنند.

مشمولان تشرف به حج تمتع 91

تمامی دارندگان قبوض حج تمتع از 10 شهریور 84 و متقاضیان دارای اسناد ثبت‌نامی سال‌های 1360 و 1363 مشمول تشرف به حج تمتع در این دوره هستند.

اسامی، نشانی و تلفن مدیران منتخب کاروان‌های حج سال 1391 در روزهای 16 و 17 فروردین 91 از طریق نشریات محلی اعلام می‌شود.

زمان پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف در کاروان‌ها برای تمامی استان‌ها به غیر از تهران، قم و البرز روز 17 فروردین 91 و در استان‌های تهران، قم و البرز روز  18 فروردین 91 آغاز می‌شود.

دارندگان اولویت‌های تشرف برای پذیرش و نام‌نویسی در کاروان‌ها 10 روز مهلت دارند.

امکان ثبت‌نام حضوری و اینترنتی

دارندگان اولویت برای ثبت‌نام علاوه بر امکان مراجعه حضوری به کاروان‌های منتخب، در صورت تمایل می‌توانند از ظرفیت 50 درصدی هر کاروان برای ثبت‌نام غیرحضوری نیز استفاده کنند.

این دسته از زائران برای ثبت‌نام اینترنتی باید با مراجعه به آدرس http://haj91.haj.ir مراحل ثبت‌نام در کاروان استان محل سکونت خود را انجام دهند.

مدارک مورد نیاز برای نام‌نویسی در کاروان‌ها

اصل و کپی قبض ودیعه‌گذاری حج تمتع، اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن، 2 قطعه عکس 4×6، اصل و کپی کارت ملی یا شماره تایید شده آن از جمله مدارک لازم برای نام‌نویسی زائران است.

متقاضیان پس از نام‌نویسی باید رسید مربوطه را از مدیر کاروان دریافت و نزد خود نگهداری کنند و چنانچه نشانی و تلفن متقاضی نسبت به زمان ثبت‌نام اولیه در بانک تغییر کرده باشد باید نشانی و شماره جدید تلفن خود را هنگام ثبت‌نام به مدیرکاروان اعلام کنند.

متقاضیان واجد شرایط در صورتی که گذرنامه معتبر با تاریخ اعتبار تا 31 فروردین 92  در اختیار ندارند، نسبت تمدید یا تعویض یا دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

از آنجایی که ودیعه اولیه دریافت شده توسط بانک ملی به‌صورت علی الحساب بوده است بنابراین مدیران کاروان‌ها هنگام ثبت‌نام متقاضی برگه واریز قطعی هزینه سفر ویژه حج تمتع سال 1391 را برای واریز هزینه مابه‌التفاوت به متقاضی تحویل خواهند داد.

چگونگی نقل و انتقال فیش حج تمتع

افرادی که به هر دلیلی تمایل دارند اسناد حج تمتع خود را به بستگان درجه یک خود شامل پدر، مادر، فرزند، خواهر، برادر و همسر واگذار کنند باید قبل از ثبت‌نام در کاروان، ابتدا به یکی از دفاتر خدمات زیارتی مراجعه و نسبت به درج اطلاعات و طی مراحل بعدی انتقال اقدان کنند.



تاريخ : 24 / 12 / 1390برچسب:, | 3:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حكمی، تركیب جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یك دوره پنج ساله‌ دیگر معرفی كردند.

به گزارش «تابناک»، متن حكم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پروردگار متعال عزّشأنه را سپاس می‌گویم كه مجمع تشخیص مصلحت موفق شد دوره پنجساله دیگری را با عنایات الهی و با كارنامه‌ای قابل قبول پشت سر بگذارد كه امید است آثار و منافع اقدامات قانونی مجمع به شكل شایسته‌ای در مبادی مدیریتی كشور ـ قوای سه گانه و نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌ها ـ به بار نشیند و همگان نتایج آن را مشاهده كنند.
ضمن تشكر از همه آقایان اعضای محترم، ریاست و دبیرخانه مجمع، برای دوره پنج ساله جدید شخصیت‌های حقوقی و حقیقی نامبرده در زیر را با ریاست جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای هاشمی رفسنجانی تعیین می‌كنم:

1 ـ شخصیت های حقوقی عضو عبارتند از:
الف) رؤسای محترم سه قوه
ب) فقهای معزز شورای نگهبان
پ) دبیر شورای عالی امنیت ملی
ت) وزیر یا رئیس دستگاهی كه موضوع مورد بحث، به آن دستگاه مربوط است
ث) رئیس كمیسیون متناسب با موضوع بحث از مجلس شورای اسلامی

2 ـ شخصیت‌های حقیقیِ عضو، عبارتند از:

آیات و حجج اسلام:

آقای هاشمی رفسنجانی، آقای حاج شیخ احمد جنتی، آقای واعظ طبسی، آقای امینی نجف آبادی، آقای سیدمحمود هاشمی شاهرودی، آقای موحدی كرمانی، آقای علی اكبر ناطق نوری، آقای حاج شیخ حسن صانعی، آقای حسن روحانی، آقای دری نجف آبادی، آقای غلامحسین محسنی، آقای محمود محمدی عراقی، آقای غلامرضا مصباحی مقدم، آقای مجید انصاری.

و حضرات: آقای غلامرضا آقازاده، آقای علی آقامحمدی، آقای محمد جواد ایروانی، آقای محمدرضا باهنر، آقای غلامعلی حداد عادل، آقای حسن حبیبی، آقای داود دانش‌جعفری، آقای پرویز داودی، آقای محسن رضایی، آقای محمدحسین صفارهرندی، آقای حبیب‌الله عسگراولادی، آقای محمدرضا عارف، آقای محمد فروزنده، آقای سیدحسن فیروزآبادی، آقای علی لاریجانی، آقای حسین مظفر، آقای حسین محمدی، آقای سیدمصطفی میرسلیم، آقای سیدمرتضی نبوی، آقای علی اكبر ولایتی، آقای صادق واعظ زاده، آقای احمد وحیدی.

جلسات مجمع در هنگام بحث در مصوبات مورد تعارض مجلس و شورای نگهبان متشكل خواهد بود از همه اعضای نامبرده و دیگر جلسات متشكل خواهد بود از اعضای حقیقی به اضافه ردیف‌های الف، د و هـ از بند 1.

ضمن تأكید بر اجرای كامل توصیه‌های ابلاغ شده دوره گذشته، نكات دیگری به پیوست این حكم ابلاغ خواهد شد. بر خود لازم می‌دانم از زحمات آقایان محترمی كه در دوره گذشته عضو این مجمع بوده و در دوره جدید حضور ندارند، قدردانی نمایم.

در پایان اعضای محترم این دوره را به رعایت صلاح و سداد و اتقان و انصاف و جامعیت و رعایت مصلحت نظام به معنای اتم كلمه و حضور فعال در جلسات مجمع و كمیسیون‌های مربوط توصیه كرده و توفیق آقایان را در اجرای مسئولیت مهمی كه در دوره جدید بر دوش گرفته‌اند، مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
منبع: دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای
 



تاريخ : 24 / 12 / 1390برچسب:, | 3:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام پاسخ رئیس جمهور به سؤالات نمایندگان مجلس طی سخنانی از حضور رئیس جمهور و هیئت همراه در صحن علنی تشکر کرد.

وی همچنین به اشاره رئیس جمهور به اصل 138 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: چنین تفسیری را از قانون دقیق نمی‌داند.

وی همچنین به بحث اصل 75 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: در صورتیکه مجلس مصوبه‌ای داشته باشد و این مصوبه به تصویب شورای نگهبان برسد و یا در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار بگیرد قانون است و باید اجرا شود لذا ما تفسیری غیر از این را قبول نداریم.



تاريخ : 24 / 12 / 1390برچسب:, | 3:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در اخطار قانون اساسی و پس از بررسی طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی اظهار داشت: بنده از نظر شکل بررسی طرح سوال از رییس جمهور که به نظرم موجب تقویت دولت و مجلس شد، خوشحالم اما از نظر محتوا مسائلی درجریان بررسی این طرح مطرح شد که باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی افزود: طبق قانون اساسی رئیس جمهور در برابر ملت و رهبری و مجلس مسئول است و طبق اصل ۱۲۳ قانون اساسی رئیس جمهور در برابر مجلس مسئولیت دارد.
 
یوسف‌نژاد ادامه داد: رئیس‌جمهور در اینجا گفت که نامی از بنده برده نشده است از این رو از رئیس مجلس انتظار داشتیم که طبق قانون اساسی از مجلس دفاع می‌کرد و راجع به این موضوع اظهار نظر می‌کرد.
 
وی متذکر شد: عنوان اینکه این موضوع ارتباطی به رئیس جمهور ندارد، مغایر اصل ۱۲۳ قانون اساسی است اما از نظر شکل قضیه خوشحالم که این موضوع در مجلس هشتم مطرح شد اما از نظر محتوا انتظار است که راجع به مسائل مطروحه دفاع می‌کردید.
 
علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این اخطار یوسف‌نژاد گفت: ‌ما از نظر قواعد کلی مشکلی در سوالات ندیدیم و اجازه دادیم که مطرح شود و اینکه آیا مربوط هست یا نه، این موضوع با هیات رییسه مجلس است.
 
لاریجانی تاکید کرد که در مورد قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان و معرفی با تاخیر وزیر این وزارتخانه به مجلس تخلف صورت گرفته و مسئول اجرای این امور رئیس جمهور است و این اشکال در این زمینه وارد نیست.



تاريخ : 24 / 12 / 1390برچسب:, | 2:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، نسبت به اظهارات محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در جلسه علنی بررسی سوال از رئیس‌جمهور، واکنش نشان داد؛ در ادامه گروه پارلمانی خبرگکزاری فارس متن کامل این نامه را منتشر می‌کند:

 

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 

سلام علیکم

با احترام، در پاسخ به مطالب مطرح شده از سوی ریاست محترم جمهوری در جلسه علنی مورخ 24/12/90 موارد ذیل به جهت استحضار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رسد:

 

1- موضوع اختلاف حساب یک میلیارد دلار شرکت ملی نفت ایران و خزانه مربوط به تفریغ بودجه سال 1385، در زمان ریاست جناب آقای رحیمی معاونت محترم اول ریاست‌جمهوری بر دیوان محاسبات کشور به تصویب رسیده و با امضای ایشان به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است. شایان ذکر است دیوان محاسبات کشور هیچگاه فردی را متهم به دزدی و اختلاس نکرده و اساساً این نوع ادبیات در دیوان محاسبات کشور جایگاهی ندارد. در همه حال تأکید بر رعایت حقوق بیت‌المال و اجرای صحیح مراحل قانونی رسیدگی به پرونده بوده و در هیچ یک از جوابیه‌های دیوان مطالبی که ریاست محترم جمهوری اعلام فرمودند به چشم نمی‌خورد. دیوان محاسبات کشور همواره بر اجرای صحیح فرآیند رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده در مراجع قانونی تأکید داشته و بر عدم اظهار نظر توسط افراد غیر مسئول له یا علیه این موضوع تا مشخص شدن نتیجه نهایی اصرار ورزیده است. این امر در کلیه مواضع و مصاحبه‌های مسئولین دیوان مورد تأکید قرار گرفته است.

 

2- ریاست محترم جمهوری در خانه ملت و در پیشگاه نمایندگان مردم اعلام فرمودند که ریاست دیوان محاسبات در ایام انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 در رادیو و تلویزیون حضور پیدا کرده و در خصوص پرونده فوق‌الذکر اظهارنظر نموده است. ضمن تکذیب این امر از ایشان خواهشمندیم به منظور اثبات ادعای خود مبنی بر حضور اینجانب در صدا و سیما مستندات مربوطه را ارائه فرمایند. انتظار می‌رود ریاست محترم جمهوری در مقام دفاع از حقوق ملت در صحت و سقم فرمایشات خود تأمل بیشتری داشته و از ایراد تهمت ناروا به اشخاص خودداری فرمایند.

 

3- در دوره کنونی، دیوان محاسبات کشور عملکرد مالی دولت در اجرای قوانین را در قالب گزارش‌های تفریغ بودجه سالهای 1386، 1387، 1388 و 1389 و همچنین گزارش‌های حسابرسی ضمنی و مستمر خود به مجلس شورای اسلامی تقدیم نموده است. این گزارش‌ها با حضور و اطلاع مسئولین دولتی مربوطه تهیه و از حیث محتوا کاملاً قابل استناد و اتکاء می‌باشد. برخی از تخلفات اعلامی با رأی نمایندگان ملت و در اجرای ماده «233» آیین‌نامه داخلی مجلس جهت رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال گردیده است.

 

در پایان لازم می‌دانم از کلیه همکارانم در دیوان محاسبات کشور تشکر و سپاسگزاری نمایم. همچنین رجاء واثق دارم از دقت نظر و تلاش‌های بی‌وقفه آنها در حفظ و صیانت از بیت‌المال با اینگونه اظهارنظرهای غیر کارشناسی اندکی کاسته نخواهد شد.

 

از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس ‌جمهوری‌ اسلامی توفیق روزافزون مسئلت دارم.

 

لطفاً در صورت صلاحدید متن فوق را از تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی قرائت فرمایید.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی - رئیس کل دیوان محاسبات کشور



عقاب نیوز:

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در جمع فارغ التحصیلان دافوس آجا:
دشمنان می‌دانند برخورد فیزیکی با ایران برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش گفت: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که برخورد فیزیکی با ایران اسلامی برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: دشمنان می‌دانند برخورد فیزیکی با ایران برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسمی که به مناسبت دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های بیست و یکم و پنجم حرفه‌ای دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) در سالن همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد، گفت: ولایتمداری از ویژگی‌های ارتش و وجه تمایز آن با سایر ارتش های دنیا است.

وی ضمن اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر دانشگاهای ارتش به ویژه دافوس افزود: امروز دانشجویان این دانشگاه با کسب مهارت‌های تخصصی نظامی و علمی لازم در سایه تلاش و ایمان جزء برترین‌ها در سطح منطقه و دنیا هستند.

آل‌هاشم در ادامه پیشرفت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا، امام شهدا و همچنین رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب، همانند سیلی محکمی براستکبار بود و تمام معادلات آنان را برهم زد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به وحدت نیروهای مسلح حول محور ولایت پرداخت و دراین باره خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که برخورد فیزیکی با ایران اسلامی برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود فلذا جنگ نرم و ناتوی فرهنگی را دستور کار خود قرار دادند که البته هوشیاری ما را می‌طلبد و اگر ما کوتاهی کنیم آنان به اهدافشان خواهند رسید.

وی در پایان گسترش فعالیت‌های فرهنگی را تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: بحمدالله امروز ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران با گسترش اینگونه فعالیت ها کارکنانی ولایی و با بصیرت داریم که در تمام زمینه های فرهنگی و دینی در داخل و در سطح منطقه  جزء برترین ها هستند.



تاريخ : 24 / 12 / 1390برچسب:, | 8:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

جدول اسامی و گرایش 79 امضا کننده سئوال از رئیس جمهور

ایران > قانونگذاری  - همشهری آنلاین - لیلا شریف:
سرانجام پس از 11 بار تلاش ناکام نمایندگان مجلس هفتم و هشتم برای سؤال از رئیس جمهور این بار تیر نمایندگان ملت به هدف خورد و تابوی سؤال از رئیس جمهور شکسته شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمدی‌نژاد تا کنون 12 بار با درخواست سؤال از سوی نمایندگان مجلس هفتم و هشتم مواجه شده است. تلاش برای پاسخگو کردن رئیس جمهور در برابر مجلس 11 بار  به نتیجه نرسید اما در ایستگاه دوازدهم، پس از فراز و فرودهای بسیار، سرانجام قرار است احمدی نژاد برای اولین بار در جایگاه رئیس جمهور در بیست و چهارمین روز اسفند پاسخگوی سؤال‌های نمایندگان مجلس باشد.

طرح سؤال از رئیس جمهور که با نام «علی مطهری» عجین شده است، در ابتدای مسیر با امضای 100 نماینده مجلس همراه بود اما پس از گذشت زمان، برخی از نظر خود برگشتند و امضای خود را پس گرفتند و سرانجام طرح سؤال از رئیس جمهور با امضای 79 نماینده راهی هیئت رئیسه شد.

اسامی نهایی امضاکنندگان سئوال از رئیس جمهور به ترتیب حروف الفبا به قرار زیر است:

 



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش  ايسنا «رولاند» بدليل تحقيقات در خصوص مضرات كلروفلوروكربن ها (CFC) كه باعث تخريب لايه ازن مي‌شوند، به همراه دو تن ديگر در سال 1995 ميلادي برنده جايزه نوبل شيمي شده بود.

نبوغ فكري اين دانشمند از كودكي مشخص شده بود، بطوريكه وي در سن 16 سالگي وارد دانشگاه شد و به سرعت توانست مدارج علمي را طي كرده و پس از اخذ مدرك دكتري در دانشگاه هاي پرينستون و كانزاس مشغول بكار شد و از سال 1956 ميلادي به عنوان مدير دپارتمان شيمي دانشگاه ايروين كاليفرنيا انتخاب شد.

منبع: ايسنا



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش ايسنا پژوهشگران دريافته‌اند مغز آن‌چنان تمايلي به مصرف بيشتر بستني از خود نشان مي دهد که مي توان آن را با تمايل شديد معتادان به کوکائين مقايسه کرد. نتايج اين تحقيق تاييد کننده دستاورد پژوهش‌هاي گذشته مبني بر اعتياد آور بودن هله هوله است. يافته‌هاي اين پژوهش كه در مجله آمريکايي Clinical Nutrition منتشر شده نشان مي‌دهد افرادي که به طور منظم بستني مصرف مي کنند، تمايل دارند تا به منظور رسيدن به لذت ناشي از مصرف آن که حالت نشئگي دارد، همچنان در خوردن بستني افراط کنند و اين روند همان است که در مورد مواد مخدر نيز مصداق دارد. کايل برگر از موسسه پژوهشي اورگان و از محققان اين پژوهش معتقد است كه زياده روي در مصرف غذاهاي حاوي چربي و شکر واکنش‌هاي مغز را تغيير مي دهد و همانند مواد مخدر هر چقدر بيشتر مصرف شوند، احساس لذت کمتري دارند و لذا براي رسيدن به لذت مورد نظر، در مصرف آن افراط شده و حالتي معتاد گونه به خود مي گيرند.
منبع: ايسنا



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

10 فيلم و انيميشن سينمايي روز سه شنبه 23 / 12 / 90 از شبکه هاي مختلف سيما پخش مي شود .

به گزارش واحد مرکزي خبر ؛ فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « زنبور وحشي» ، « يک اتفاق ظاهراً ساده» ، « يوگي خرسه » ، « اگه بخواي مي توني»، « پانداي شجاع » ،«رانگو »،« ترون » ،« منطقه 51» ، « مهاجمين » و« غريبه » در آخرين سه شنبه سال از شبکه هـاي يک، دو، سه، چهار، تهـران و شما پـخش مي شـود. 
 
شـبـکـه يــک 
 
فيلم سينمايي «زنبور وحشي» به کارگرداني مايکل گاندري سه شنبه23اسفند ساعت16از شبکـه يک سيما پخش مي شــود.
 
در خلاصه داستان فيلم با بازي جاي چو و ست راجن آمده است: بريت ريد پسر خوشگذراني است که پس از مرگ ناگهاني پدرش "جميز ريد" صاحب ثروت افسانه ايي و روزنامه معروف او به نام " ديلي سنيتل " مي شود. او به همراه راننده پدرش که "کيتو" نام دارد و يک مخترع انواع ماشين و وسائل مکانيکي است، گروهي را تشکيل مي دهد که بر عليه ظلم و بي عدالتي در شهر مبارزه مي کنند. او با يک تبهکار به نام "اختاپوس" که سر دسته تبهکاران لس آنجلسي است در مي افتد و شرح ماجراهاي خود را در روزنامه ديلي سنيتل چاپ مي نمايد، اما مردم او را جدي نمي گيرند.
 
شـبـکـه دو 
 
فيلم تلويزيوني «يک اتفاق ظاهراً ساده» سه شنبه 23 اسفند ساعت14:30 روي آنتن شبکه دو سيما مي رود.
 
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: پسر نوجواني که ازساکنان مجتمع آپارتماني است، قصد دارد نارنجک دست سازي را درمحوطه پارکينگ منفجر کند، بر اثر اين کار براي سه تن از ساکنان آپارتمان اتفاقات ناگواري رخ مي دهد. که ناگهان پسرمتوجه مي شود تمام اين اتفاقات در ذهن او رخ داده است و درنهايت نارنجک پرتاب شده به آسمان درعين ناباوري منفجر نمي شود.
 
محمود عزيزي، بهزاد خداويسي ، روشنک عجميان و شهرزاد عبدالمجيد درفيلم تلويزيوني « يک اتفاق ظاهراً ساده » به کارگرداني مسعود تکاور وتهيه کنندگي سعيد منتظرالمهدي بازي کرده اند .
 
انيميشن «يوگي خرسه» به کارگرداني اريک برويگ و تهيه کنندگي کارن روزن فيلت محصول سال 2010 کشورهاي آمريکا و نيوزلند سه شنبه 23 اسفند ساعت 16 ازشبکـه دو سيما پخش مي شود.
 
درخلاصه داستان اين انيميشن با بازي تام کاوانا, تي جي ميلر و ناتان کردري آمده : آقاي اسميت رنجر نگهبان پارک جلي إستون است، در اين پارک، يوگي و دوستش بوبو که دو خرس هستند زندگي مي کنند، يوگي و بوبو معمولا سبد غذاي کساني را که از پارک ديدن مي کنند، مي دزدند و اسميت بارها اين دو خرس را از انجام اين عمل منع کرده است، ولي يوگي دائم درحال اختراع انواع وسايل دزدي سبد غذاست، در غار اين دو خرس لاک پشت نادري زندگي مي کند که دهاني شبيه به قورباغه دارد، ازطرفي ديگرشهردار نيزکه تلاش دارد در رقابت هاي انتخاباتي براي فرمانداري شرکت نمايد براي کمبود جبران مالي خود مي خواهد پارک جلي استون را نابود و آن را به فضاي شهري اضافه کند .
 
سه شنبه 23 اسفند ساعت 17:30 انيميشن « اگه بخواي مي توني » به کارگرداني اليوت ام بور و تهيه کنندگي ريچارد ريچ محصول سال 2010 کشور آمريکا روي آنتن شبکـه دو سيما مي رود.
 
در اين انيميشن مي بينيم: لوکوموتيو کوچولويي درسرزمين آرزوها زندگي مي کند.درآنجا لوکوموتيوهاي زيادي هستند که روياهاي بچه ها را با خود به سرزمين واقعي مي برند . يکي از قطارهاي رويا بربه اسم راستي در زماني که به سرزمين واقعي مي رود درپارکي به خاطر خستگي خوابش مي برد . درهمين حين پسربچه اي به اسم ريچارد وارد يکي ازکابين هاي قطارمي شود. ريچارد ساعت پدربزرگش را به مدرسه برده بود تا درمورد آن کنفرانس دهد اما دو نفر از بچه هاي شرور مدرسه ساعت را از او مي گيرند و ريچارد به خاطر ترس به خانه نمي رود و در پارک بوده که آن اتفاق مي افتد .
 
انيميشن «پانداي شجاع» به کارگرداني دارل وان سيتر و تهيه کنندگي پگي رگان سه شنبه 23 اسفند ساعت 20:45 از شبکـه دو سيما پخش خواهد شد .
 
داستان اين انيميشن درمورد يک خرس پاندا است که سرايدار يک مدرسه ي آموزش هاي رزمي است، پان به ورزش هاي رزمي علاقه ي زيادي دارد ، ولي با تصور اينکه او فقط يک سرايدار است خود را باور ندارد، در اين مدرسه استادي به نام استاد چان وجود دارد که مدال افتخار را که براي ورزشکاران خوش اخلاق است پنهان کرده تا از دسترس عموم در امان باشد، او برادري دارد که بسيارمغرور و بدجنس است .
 
شـبـکـه ســه 
 
سه شنبه 23اسفند ساعت 19 انيميشن « رانگو » به کارگرداني جورج وربينسکي محصول سال 2011 کشور آمريکا از شبکه سه سيما پخش مي شود .
 
در خلاصه داستان فيلم با بازي جاني دپ و فيشرآمده است: رنگو مارمولکي که بر اثر اتفاق سر از شهري در مي آورد که بر اثربي آبي تبديل به بياباني شده است. او با تعريف هاي دروغين از خود براي اهالي شهر، خودش را يک قهرمان معرفي مي کند و به آنها قول مي دهد مشکل بي آبي آنجا را حل کند.
 
فيلم سينمايي «ترون» به کارگرداني جوزف کاسينيسکي سه شنبه 23اسفند ساعت 23:30 ازشبکه سه سيما پخش خواهد شد .
 
جف بررپدس و گارت هدلاد درفيلم سينمايي « ترون » محصول سال 2010 کشور آمريکا به ايفاي نقش پرداخته اند.
 
شـبـکـه چـهــار 
 
فيلم سينمايي «منطقه 51» سه شنبه 23اسفند ساعت 20:30ازشبکه چهارسيما پخش مي شود .
ونسا برنچ و بروس بوکليتنر در فيلم سينمايي « منطقه 51 » به کارگرداني جيسون کانري محصول سال 2011 کشور آمريکا بازي کرده اند.
 
شـبـکـه تـهـران 
 
فيلم سينمايي «مهاجمين» سه شنبه 23 اسفند ساعت 22 ازشبکـه تهران پخش مي شــود.
آدريان برودي ، لاورنس فيش بورن و تافر گريس درفيلم سينمايي « مهاجمين» به کارگرداني نيمراد آنتال محصول کشورآمريکا بازي کرده اند .
 
شـبـکـه شمــا 
 
فيلم تلويزيوني «غريبه» سه شنبه23اسفند ساعت21:30ازشبکه شما پخش مي شود.
عباس جمشيدي، ناصرگيتي جاه و شهاب تيموريان در فيلم تلويزيوني «غريبه» به کارگرداني بهادر اسدي و تهيه کنندگي محمد گندمي به ايفاي نقش پرداختند.



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

چندي قبل اتحاديه شيريني‌فروشان و قنادان از برنامه‌هاي خاص خود در آستانه نوروز خبر داد كه با گذشت روزها و نزديك‌شدن به سال 1391، كم كم شاهد فعاليت هاي گسترده و متنوع اين صنف هستيم.

قنادان تهراني در سال جاري در نمايشگاه‌هاي بهاره (عرضه مستقيم كالا)، شركت كرده، با آجيل فروشان براي عرضه شيريني تعامل داشته، از امروز (22 اسفندماه) در سالن حجاب واقع در خيابان حجاب اقدام به برگزاري جشنواره فروش نوروزي كرده و در نهايت خبر برگزاري نمايشگاه عرضه شيريني، شكلات و تنقلات را در ميادين ميوه و تره بار شنيديم.

به گزارش ايسنا، امروز جشنواره فروش ويژه عيد با همكاري اتحاديه كشوري قنادان و انجمن شكلات و بيسكوييت در سالن حجاب آغاز شد و فروش ويژه تا روز 26 ماه جاري ادامه دارد.

جشنواره شيريني و شكلات با فعاليت 54 غرفه شكل گرفته و شيريني، شكلات و تنقلات در آن با 10 الي 15 درصد تخفيف عرضه مي شود.

از سوي ديگر سازمان ميادين ميوه‌ و تره‌بار شهرداري نيز با توجه به افزايش تقاضا براي برخي از محصولات از جمله شيريني، شكلات و تنقلات در ايام سال در راستاي ايجاد تسهيلات لازم براي تامين مايحتاج ضروري و پر مصرف شهروندان، اقدام به برگزاري نمايشگاه ويژه عرضه شيريني، شكلات و تنقلات از تاريخ 18 الي 29 اسفند ماه با بيش از 50 غرفه در پنج نقطه مركزي، شمالي، جنوبي، غربي و شرقي شهر تهران واقع در ميادين ميوه و تره بار جلال، صادقيه، لواساني، پيروزي و نواب كرده است.



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مراسم تقدیر از اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار سال 2012 که قرار بود در سالن ایوان شمس برگزار شود لغو شد.

به گزارش ایلنا ظهر امروز از سوی کانون کارگردانان سینمای ایران و همچنین شورای عالی تهیه کنندگان سینما قرار بود مراسم جشنی با حضور اهالی سینما و با هدف تقدیر از اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار سینمای ایران برگزار شود اما این مراسم لغو شد.

این مراسم قرار بود از ساعت 14 الی 17 درتالار ایوان شمس برگزار شود اما براساس شنیده‌های خبرنگار ایلنا مجوز لازم از سوی وزارت ارشاد برای برگزاری این مراسم صادر نشده است.
 



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 3:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

صدور بیانیه‌ای از سوی وزارت آموزش عالی عربستان سعودی که در آن به کلیه موسسات زیرمجموعه‌اش درباره استفاده از واژه «خلیج فارس» هشدار داده، نشان می‌دهد که در نقشه‌های تحریف نشده این کشور نیز واژه‌ای غیر از خلیج فارس وجود ندارد.

 



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 2:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش فارس  در روزهای پایانی سال بانک‌های خصوصی و دولتی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود ساعات کاری شعب خود را افزایش داده‌اند.
 
مشروح ساعات کاری شعب بانک‌های دولتی و خصوصی به شرح ذیل است.
 
* بانک ملی
 
به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران از روز 21 تا 28 اسفندماه جاری به جز روز جمعه 26 اسفندماه تا ساعت 17 فعال‌اند.
 
در روز سه شنبه 23 اسفندماه جاری مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال نیز، تمامی شعب بانک ملی ایران تا ساعت 16 مفتوح هستند.
 
همچنین شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور در روزهای 29 اسفندماه امسال و دوم ، سوم و دوازدهم فروردین سال 91، از ساعت 9 تا 12 نسبت به ارائه خدمات بانکی اقدام خواهند کرد.
 
* بانک سپه
 
کلیه شعب بانک سپه (به جز شعب جاده ای، پادگانی و خدماتی) از روز دوشنبه 15 اسفند 1390 تا پایان سالجاری، در استان تهران تا ساعت 18 و در شعب تحت پوشش مدیریت شعب مناطق استانها، یک ساعت بیش از ساعت فعلی باجه عصر به ارائه خدمات به هموطنان می پردازند.
 
ساعت کار باجه عصر کلیه شعب در روز سه شنبه 23 اسفند 1390، حداکثر تا ساعت 16 خواهد بود. شعب منتخب بانک سپه طی روزهای چهارشنبه دوم و پنج شنبه سوم فروردین ماه 1391 از ساعت 9 صبح تا یک بعدازظهر آماده ارائه خدمت به مردم خواهد بود.
 
اسامی شعب کشیک نوروزی بانک سپه در سایت بانک به نشانی www.banksepah.ir قابل دسترس می باشد.
 
* بانک سرمایه
 
به منظور رفاه حال هم میهنان و مشتریان گرامی و تسریع در ارائه خدمات مطلوب تر، ساعت کار شعب تهران و شهرستان بانک سرمایه از تاریخ 20/12/1390 لغایت 28/12/1390 به شرح ذیل می باشد.
 
کلیه شعب تهران از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر و پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح الی 14 بعدازظهر به صورت یکسره آماده ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی می باشد.
 
ساعت کار کلیه شعب شهرستان و کیش در ایام مذکور نیز بدون تغییر می باشد.  لازم به ذکر است، تمامی شعب این بانک در تهران و شهرستان در روز سه شنبه مورخ 23/12/1390 تا ساعت 16 به صورت یکسره آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.
 
* بانک پاسارگاد
 
به‌منظور رفاه حال هم‌میهنان گرامی و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی در روزهای پایانی سال ، کلیه شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها، از روز شنبه20 اسفند لغایت روز یکشنبه 28 اسفند 1390،  از ساعت 8:00 صبح تا 18:30 بعدازظهر ( به استثنای روزهای سه شنبه مورخ 23، پنج‌شنبه مورخ 25 و جمعه مورخ 26 اسفند 1390) آماده ارایه انواع خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی به هم‌وطنان گرامی هستند.
 
شعبه‌های این بانک در روزهای سه‌شنبه مورخ 23 و پنج‌شنبه مورخ 25 اسفند،  تا ساعت 16 خدمات‌رسانی به مشتریان را ادامه خواهند داد.
 
گفتنی است مردم می‌توانند در روزهای پایانی سال، با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و امور بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
 
* بانک صادرات
 
بانک صادرات ایران درآستانه نوروز باستانی و در راستای تکریم مشتریان ساعت کار شعب را افزایش و تعداد 365 شعبه را به عنوان شعبه کشیک به منظور ارایه خدمات در روزهای تعطیل نوروز 1391 تعیین نمود.
 
از تاریخ 15 اسفند ماه تا پایان سالجاری شعب کشیک از ساعت 7.30 الی 19 و سایر شعب از ساعت 7.30 الی 17.30 آماده ارایه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند و همچنین در روزهای 2و 3 فروردین ماه سال 1391، تعداد 365 شعبه در سراسر کشور  به عنوان شعب کشیک از ساعت 9 تا ساعت 12 به ارایه خدمات بانکی به هموطنان می‌پردازند.
 
مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک صادرات ایران به آدرس  www.bsi.ir مراجعه کنند.
 
* بانک تجارت
 
بانک تجارت با افزایش ساعت کار 729 شعبه خود در ایام پایانی سال به مشتریان بانک‌ها ارائه خدمت می کند. با توجه به شلوغی شعب در روزهای پایانی سال، بانک تجارت به منظور رفاه حال هموطنان گرامی، از روز شنبه 13/12/90  ساعت کار 729 شعبه خود در تهران و شهرستان را افزایش داده است.
 
همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه 19 و 26/12/90 از ساعت 9 الی 13 به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد.
 
مردم برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت و شعب منتخب مفتوحه در روزهای جمعه به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.TejaratBank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.
 
* بانک کشاورزی
 
به منظور رفاه بیشتر هموطنان گرامی در سراسر کشور، شعب منتخب بانک کشاورزی 29 اسفندماه سال جاری و ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند و خدمات بانکی ارائه می دهند.
 
شعب منتخب این بانک روز29 اسفند سال جاری از ساعت 8 تا 12و روزهای دوم و سوم فروردین سال 91 از ساعت 9 تا 13 آمادة ارائه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.
 
بر اساس این گزارش،با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.
 
اسامی شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند،در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانیwww.agri-bank.ir درج شده است.
 
گفتنی است، شعب مذکور مجهز به دستگاه های خودپرداز بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان دارای کارت های بانکی بانک کشاورزی و سایر بانک های عضو شبکه شتاب خواهند بود.
 
* موسسه اعتباری توسعه
 
مؤسسه ی اعتباری توسعه با عنایت بر نیاز مشتریان به خدمات بانکی در ایام تعطیلات نوروز و ضرورت ارائه خدمات مناسب، ساعات کار شعب کشیک خود را در این ایام اعلام کرد.
 
مؤسسه اعتباری توسعه، با در نظر گرفتن افزایش نیاز هم وطنان به مراودات پولی و نقدینگی در ایام تعطیلات نوروزی  شعب ، مرکزی ، سعادت آباد ، میدان مادر ، جمهوری و باجه سبحان در تهران و شعب مرکزی اصفهان ، سجاد مشهد ، لاله خیز تبریز ، نارنجستان ساری ، بهار نارنج بابل و نخلستان کرمان ، نرگس شیراز ، مروارید بندرعباس و پامچال لاهیجان در شهرستان با کادری مجرب از 2 تا 3 فروردین از ساعت 9 الی 12 آماده ی  ارائه ی خدمات و پاسخ گویی به مشتریان گرامی می باشند.
 
همچنین شعبه کیش نیز از یکم لغایت سوم فروردین 1391 در نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و در نوبت عصر از ساعت 17:30 الی 19:30 آماده ارائه انواع خدمات بانکی به اهالی محترم و مسافران نوروزی می باشد.
 
ضمناً کلیه ی دستگاه های خودپرداز شعب (شامل کلیه شعب اعم از شعب مشمول کشیک و غیر کشیک) در طول شبانه روز ایام تعطیل، نیز با اسکناس های نو آماده ی سرویس دهی به هم وطنان عزیز می باشند .
 
* بانک تات
 
بانک تات به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب، ساعات کار شعب خود را در روزهای پایانی سال افزایش داده است.
 
تمامی شعب بانک از تاریخ ۱۳/۱۲/۹۰ تا پایان سال جاری از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۸ و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۳۰/۱۵ برای ارائه خدمت به مشتریان فعال خواهند بود.
 
شایان ذکر است تمامی شعب بانک تات روز های جمعه ۱۹/۱۲/۱۳۹۰ و ۲۶ /۱۲/۱۳۹۰ و دوشنبه ۲۹/۱۲/۱۳۹۰ نیز از ساعت ۰۰/۹الی ۰۰/۱۲ آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می‏باشند.
 
* بانک شهر
 
شعب منتخب بانک شهر در استان تهران، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/7 الی 30/17 و پنجشنبه ها از ساعت 30/7 الی 30/13 آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.
 
ساعت ارائه خدمات بانکی باجه عصر شهرستان ها، طبق نظر کمیسیون هماهنگی بانک ها و روسای مناطق استان های بانک شهر، افزایش خواهند یافت.
 
مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات شعب منتخب این بانک، می توانند به سایت اینترنتی بانک شهر به نشانی city-bank.ir مراجه نمایند.
 
* بانک رفاه
 
طرح پیشواز بهار با ارائه خدمات بانکی در ساعات عصر در شعب بانک رفاه آغاز به کار کرد.
 
به منظور تداوم و ارائه خدمات مضاعف بانکی به مشتریان در روزهای پایانی سالجاری، شعب بانک رفاه در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک از روز شنبه مورخ 8/11/1390 لغایت روز یکشنبه مورخ 28/12/1390 در تمامی روزهای کاری ( به جز پنجشنبه ها ) آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.
 
* پست بانک
 
ساعت کار کلیه شعب پست بانک از بیستم تا پایان بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری تا ساعت 16 افزایش یافته و آماده ارائه خدمات متنوع و نوین به هموطنان می باشد.
 
شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروزی طی روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین ماه فعال بوده و به مشتریان خدمت رسانی می کند که درحوزه تهران بزرگ مدیریت منطقه یک تعداد 6 شعبه و مدیریت منطقه 2 نیز تعداد7 شعبه بصورت کشیک فعال خواهد بود.
 
همچنین ساعت فعالیت شعب کشیک و ارائه خدمات به مشتریان از ساعت 9 الی 13 روزهای تعیین شده است. برای رفع مشکلات احتمالی شعب، گروه امداد (Help Desk) این بانک نیز در کلیه روزهای تعطیل حضور داشته و آماده پاسخگویی می باشند.
 
* بانک توسعه تعاون
 
کلیه شعب بانک توسعه تعاون شهرها و شهرستانهای استان تهران در روزهای 27 و 28 اسفند ماه سال جاری از ساعت 8 الی 16 و سایرادارات شعب و شعب شهرستانی از ساعت 30/7 لغایت 30/15به صورت یکسره آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشند .
 
ضمناً کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و شعب مستقل مرکزی میرداماد، سپهبد قرنی و  مرکزی  میوه و تربار در شهر  تهران و شعب  رودهن ، شهرری و رباط کریم در شهرستانهای  تهران  نیز در روز جمعه مورخ 26/12/90 از ساعت 9 الی 12 نسبت به ارائه خدمت به مشتریان بانک  اقدام می نمایند .
 
شایان ذکر است کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و  سایر  شعب منتخب  که اسامی آنها در سایت  بانک توسعه تعاون اعلام خواهد شد در ایام تعطیلات رسمی نوروز و در تاریخ های 2 و 3 فروردین سال 1391 از ساعت 9 الی 12 آماده  ارائه خدمت  به مشتریان ارجمند می باشند .



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 2:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ساعتی قبل پشت میزش بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد نظری که به مرد همیشه خندان پلیس آگاهی معروف بود ساعت 11 صبح امروز پشت میزش کارش دچار حمله قلبی شد. او بلافاصله به بیمارستان بهارلو منتقل شد که در آنجا جان سپرد.

اطلاع رسانی و همکاری با خبرنگاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از زمان انتصاب سرهنگ نظری به این سمت متحول شد و وی همیشه همکاری نزدیکی با خبرنگاران داشت.



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 1:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت کشور در مورد برخی اخبار مبنی بر ممنوعیت خروج نخبگان از کشور برای شرکت در کنفرانسها گفت: چنین موضوعی صحت ندارد؛ این افراد برای خروج از کشور باید به سازمان وظیفه عمومی مراجعه و پس از دریافت اجازه خروج به پلیس گذرنامه مراجعه کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 1:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


ایلنا: يك فعال كارگري در خوزستان از اعتصاب کارگران شرکت کشت و صنعت نی‌بر شوشتر خبر داد.

آقايار حسيني، دبير اجرايي خانه كارگر خوزستان در گفتگو باایلنا، ضمن انتقاد از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از سوی مدیر این كارخانه یاد آور شد: به علت عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از دیروز تا کنون 2000 کارگر كشت و صنعت شوشتر اعتصاب کرده‌اند.

 

 



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عملیات موفقیت آمیز تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مانع از ربایش نفتکش ایرانی هاتف توسط دزدان دریایی شد در ۲۴ ساعت اخیر بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه داشته است.

به گزارش مهر، تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در عملیاتی مقتدرانه مانع از ربوده شدن نفتکش ایرانی هاتف توسط دزدان دریایی شدند. بر این اساس، نفتکش ایرانی هاتف که از جزیره خارک به سمت کانال سوئز در حال دریانوردی بود در محدوده ورودی خلیج عدن و ۸۰ مایلی جنوب رأس فرتاک طی دو مرحله مورد حمله ۶ فروند قایق دزدان دریایی قرار گرفت که با رشادت و هوشیاری تکاوران نیروی دریایی ارتش از تعرض پدیده شوم تروریسم دریایی در امان ماند.
 
بنابر این گزارش، دزدان دریایی در دو مرحله با چهار فروند قایق تندرو به نفتکش مذکور حمله کردند که پس از مواجهه با تیراندازی های ایذایی تکاوران دریایی ارتش متواری شده و نفتکش ایرانی هاتف در سلامت کامل حرکت خود را به سمت مقصد ادامه داد.
 
در همین راستا امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اسکورت نفتکش‌های ایرانی در آبهای آزاد در برابر حملات دزدان دریایی، برنامه نیروی دریایی ارتش برای اسکورت نفتکش‌های ایران در برابر حمله دزدان دریایی خلیج عدن، دریای سرخ و اقیانوس هند را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ناوگروه هجدهم جمهوری اسلامی و ناوشکن‌های مختلف آن در آبهای آزاد برای مقابله با حملات دزدان دریایی مستقر شده اند.
 
اما امروز رسانه های مختلف منطقه ای و بین المللی در گزارشهایی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین المللی در مواجهه با تهدیدات مختلف را بازتاب داده اند.
 
خبرگزاری یونایتد پرس اینترنشنال در گزارشی نوشت: نیروی دریایی ایران با نجات یک نفتکش ایرانی از چنگال دزدان دریایی نشان داد که از نفتکشهای ایرانی و خارجی در برابر حملات دزدان دریایی دفاع و پشتیبانی خواهد کرد.
 
در ادامه این گزارش به اظهارات دریادار سیاری با خبرگزاری مهر درباره تاکتیکهای ایرانی در مواجهه با تهدیدات در آبهای منطقه ای و بین المللی اشاره شده است.
 
روزنامه الحیات چاپ لندن امروز در گزارشی با عنوان "ایران از نفتکشها در برابر حملات دزدان حفاظت می کند" به بازتاب عملیات اخیر تکاوران نیروی دریایی پرداخته و درادامه گزارشی از وقایع روز گذشته در خلیج عدن منتشر کرده است.
 
روزنامه الوسط بحرین اما امروز در گزارشی این عنوان را برای گزارش خود انتخاب کرد: نیروی دریایی ایران دو حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی را خنثی کرد.
 
روزنامه الدستور اردن نیز در گزارشی نوشت: حمله دزدان دریایی به نفتکشهای ایرانی در خلیج عدن با پاسخ نیروی دریایی ارتش ایران مواجه شد. این روزنامه اردنی در ادامه به بازتاب اظهارات فرمانده نیروی دریایی ارتش دربارهمواجهه پر قدرت ایران در برابر تهدیدات در آبهای بین المللی اشاره کرده است.
 
خبرگزاری فرانسه، روزنامه الیوم السابع و صدی البلد مصر، پایگاه خبری النشره و اذاعه النور لبنان و روزنامه االقدس و دنیاالوطن فلسطین از دیگر منابعی بوده اند که عملیات اخیر نیروی دریایی ایران در آبهای بین المللی را بازتاب داده اند.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فرشيد يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام آمار ازدواج دختران زير 15 سال در طول سال‌هاي 85 تا 88 تشريح كرد: در سال 85، 33هزار و 383 دختر زير 15 سال ازدواج كرده‌اند كه اين رقم در سال 86 به 35هزار و 931 مورد، در سال 87 به 37 هزار و 996 مورد و در سال گذشته به 43 هزار و 459 مورد رسيده است.

به گفته وي، آمار ازدواج دختران زير 15 سال در خلال اين سال‌ها نسبت به آمار كل ازدواج‌ها افزايش 45 درصدي داشته است.

عضو انجمن حمايت از حقوق كودكان عنوان كرد: اين ارقام و آمارها براساس آمار سايت سازمان ثبت احوال است و هشدار جدي براي فعالان و سياستگذاران اجتماعي است.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو گفت:در جدیدترین تصمیم کمیته قیمت‌گذاری خودرو ال ۹۰ و پژو ۲۰۷ آی قیمت‌گذاری مجدد شده و مابقی خودروها تا سقف ۹ درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

شهرام میرآخرلو در گفت‌وگو با فارس؛ در خصوص تصمیمات اخذ شده در جلسه شب گذشته کمیته خودرو اظهار داشت: تمام خودروسازان موظف شده‌اند تا خودروهای خود را به صورت گسترده عرضه کنند و همچنین از ابزارهایی نظیر فروش فوری و پیش‌فروش برای توزیع گسترده بهره ببرند.
 
وی با تاکید بر اینکه خودروسازان موظف شده‌اند تا اردیبهشت ۹۱ قیمت سطح بازار و قیمت درب کارخانه یکسان شود،اظهار داشت: تمام خودروسازان باید تمام مهلت تحویل خودرو را از ۶۰ روز و ۴۵ روز به کمتر از ۳۰ روز برسانند.
 
میرآخرلو گفت: مشکلات خدمات پس از فروش خودرو نیز باید در جلسه‌ قبل از عید نهایی شود.
 
عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو اظهار داشت: خودروسازانی که پیش از این قیمت‌های خود را تغییر داده‌اند،افزایش قیمت جلسه شب گذشته شامل حال آنها نمی‌شود.
 
وی افزود: که از آن جمله می‌توان به مدیران خودرو و زامیاد اشاره کرد که دو ماه پیش قیمت‌های خود را دریافت کرده‌اند و افزایش قیمت فعلی شامل حال آنها نمی‌شود.
 
میرآخرلو گفت: در جلسه شب گذشته تصمیم‌گیری شد تا خودروسازانی که تقاضای افزایش قیمت داده‌اند و پرونده آنها در حال بررسی است به طور متوسط ۶ درصد افزایش قیمت داشته باشند و سقف ۹ درصد نیز از الزاماتی است که باید رعایت شود.
 
وی افزود: خودروهای تولید شده در شرکت‌ پارس خودرو به دلیل آنکه پیش از این تغییر قیمت داشته‌اند مشمول افزایش قیمت فعلی نمی‌شود و تنها خودروی L90  مدل E2 فول که بین ایران خودرو و پارس خودرو مشترک است قیمت‌گذاری شده و قیمت آن ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده که به هیچ وجه قابل تغییر نیست.
 
عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو گفت: قیمت ۲۰۶ نیز تنها ۶ درصد افزایش قیمت پیدا می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه تمام خودروسازها موظف به درج قیمت در سامانه 124 هستند اظهار داشت: تمام محصولات ایران خودرو باید متوسط افزایش قیمت ۶ درصد و سقف ۹ درصد را رعایت کنند و تنها خودروی 207i استثناء است.
 
 میرآخرلو گفت: قیمت 207i با دنده اتوماتیک 22 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت با دنده دستی 19 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

برخی شرکتهای مشاوره ای و واسطه ای به تازگی برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی ساخت از بانک مسکن(مشارکت مدنی طرح مهر) برای هر واحد مسکونی ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان از متقاضیان حق العمل دریافت می کنند.

به گزارش فارس، طی چند ماه اخیر برخی شرکت‌ها اقدام به دریافت وام‌های کلان در حوزه مسکن کرده‌اند که در همین راستا یکی از موارد آن به این صورت است که فردی برای دریافت وام مسکن مهر در قالب طرح مشارکت مدنی بانک مسکن به یکی از این شرکت‌ها مراجعه و در خواست وام می‌کند.
 
متقاضی وام برای دریافت وام ابتدا کپی تمام صفحات شناسنامه افراد متقاضی را دریافت و بدون هیچ‌گونه وکالت‌نامه از این افراد به وزارت مسکن(بخش دریافت تسهیلات در قالب طرح خودمالکی مسکن مهر) مراجعه و فرم جیم مربوط به این وام را تایید می‌کند.
 
شرکت وام دهنده پس از طی این مراحل با تکمیل مدارک مربوطه تمام مراحل اداری را طی کرده و اقدام به دریافت نامه از سازمان مسکن شهرسازی استان می‌کند.
 
نکته جالب توجه اینجاست که متقاضیان اینگونه وام‌ها نمی‌توانند با مراجعه به ارگان مربوطه برای محل مورد اقامت خود اینگونه وام ها را دریافت کنند.
 
این گزارش می افزاید: این شرکت به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای برای تایید مسئولان وقت این ارگان پس از انجام مراحل اداری اقدام به دریافت وام به مبلغ 200 میلیون ریال برای هر واحد مسکونی می‌کند.
 
همچنین مبلغ کارمزدی که از متقاضیان اینگونه تسهیلات اخد می‌شود متغیر بوده و هر واحدی 400 هزار تومان تا 800 هزار تومان بسته به انصاف شرکت گرفته می‌شود.
 
خبرگزاری فارس تصویر یکی از این گونه قرارداد‌ها جهت بهره برداری مسئولان امر را منتشر کرده است.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 11:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 10:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

فرمان تلسكوپی، چراغ‌های زنون جلو، صندلی گرم‌كن‌های جلو، سیستم ورود و خروج اتوماتیك، صفحه مانیتور لمسی 7 اینچی، درگاه اتصال USB، محل اتصال آی‌پاد، اسپویلر عقب (باله عقب) و كف‌پوش مخصوص صندوق عقب برخی از آپشن‌های در نظر گرفته شده برای این خودرو هستند.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:آتش زدن همسر , ویتنام , خروس جنگی , | 10:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

یک ویتنامی به دلیل مخفی کردن خروسش، همسر خود را به آتش کشید.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری آلمان، این مرد ساکن جنوب ویتنام خود را به پلیس معرفی و اعتراف کرده است مادر فرزندانش را به دلیل اینکه خروس جنگی وی را پنهان کرده بود آتش زده است.

این مرد با استفاد از این خروس جنگی، در مسابقات خروج جنگی مشارکت می کرد.

سایت خبری "ویتنام نت"در این باره نوشت: این مرد هنگامی که همسرش خواب بود بر روی او بنزین ریخت و او را به آتش کشید. او معتقد بود همسرش عامل مخفی کردن این خروس جنگی است. خروس جنگی که تنها 50 دلار ارزش دارد.

همسر این مرد هم اکنون از سوختگی های شدیدی در مناطق مختلف بدنش، رنج می برد و حال وی وخیم است. سه پسر این مرد هم از این حادثه آتش سوزی نجات یافتند.

مسابقات خروس جنگی به شکل گسترده ای در ویتنام، رواج دارد. پلیس تنها در صورتی که این مسابقات با قمار همراه باشند از برگزاری آنها جلوگیری می کند.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:سکه , گرمی , فروش , پاسارگاد, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر،اسامی شعب بانک پاسارگاد از طریق سایت این بانک قابل دسترسی است و قیمت سکه‌های گرمی بر مبنای قیمت جهانی و میانگین قیمتی که روز قبل در بانک کارگشایی معامله شده است، ‌تعیین می شود و به هر فرد دو قطعه سکه گرمی تعلق می‌گیرد.
این کار تا پایان اسفندماه ادامه می‌یابد.
بانک پاسارگاد با اعلام نشانی شعبه های منتخب خود اعلام کرده است:
- سکه فروخته شده تعویض و یا باز پس گرفته نمی‌شود
- قیمت هر سکه به‌صورت روزانه در بانک مرکزی تعیین و اعلام خواهد شد
- شعبه‌های بانک پاسارگاد مجوز خرید سکه ندارند
- فروش سکه‌ها از ساعت 10:30 تا 12:30 روزهای فرد هفته است
- ارائه کارت ملی یا شناسنامه به همراه تصویر آن برای دریافت سکه الزامی است.

* اسامی شعبه های منتخب بانک پاسارگاد به این شرح است:

- میدان ندا ؛ خیابان هاشمی علیا جنب کوی مهتاب
- زعفرانیه ؛ مقدس اردبیلی خ ثارا...، خ شهید بهزادی، ط همکف
- خیابان شهید سباری (آجودانیه) نبش کوچه دل آرا (پنجم شرقی) رویروی مجتمع فرهنگی آموزشی بانک ملی
- ولی عصر بالاتر از نیایش روبروی پارک ملت ، کوچه ارمغان غربی پلاک 7
- پاسداران نبش بوستان 9 و 10
- ولیعصر نرسیده به مطهری- ک نوروزی
- شهید بهشتی-نرسیده به چهارراه پاشا
- طالقانی- بین نجات الهی و قرنی
- بلوار فردوس-غرب بزرگراه شهید ستاری-جنب خیابان پروانه-شماره 2 ت
- سعادت آباد-خ سرو غربی-حدفاصل میدان امین پور و بلوار پاکنژاد
- بالاتر از میدان پونک- نبش بلوار امام حسن
- شهرک راه آهن-بلوار امیر کبیر-بین خیابان گلها و کاج
- بزرگراه رسالت-حدفاصل چهارراه مجیدیه-شانزده متری اول-جنب خیابان شهید سید حسن حسینی(ایرانیان سابق)
- اتوبان بعثت، 20 متری افسریه بین اول و دوم پ 412
- فاز 3 شهرک امید- مجتمع مسکونی مهناز هزاردستان
- خیابان حجربن عدی (تهران پارس) حد فاصل فلکه سوم و چهارم
- فلکه سوم تهرانپارس ، خیابان سعدی جنوبی تقاطع خیابان اکباتان چهارراه اکباتان پ 267
- نازی آباد- خ مدائن - مقابل بازار دوم
- خیابان 24 متری(خ ذکریا رازی)جنب مسجد امیرالمومنین-نبش شرقی بن بست صادقی
- خیابان اصلی اسلامشهر- جنب خیابان رحمانی.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 9:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

درحالی گفته می‌شود برخی جایگاه‌های سوخت بنزین را 1000 تومان به مردم می‌فروشند که وزارت نفت با تاکید بر برخورد قانونی با هرگونه گران فروشی بنزین در جایگاه‌ها، اعلام کرد: دولت تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت و سهمیه بنزین در نوروز اتخاذ نکرده است.