مردم قم از تغییر استاندار ضرر خواهند کرد
تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: اگر دولت از تغییر استاندار قم ضرر نکند، مردم قم به شدت از تغییر حجت‌الاسلام موسی‌پور ضرر خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: مردم قم از تغییر استاندار ضرر خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی‌ورجانی اظهار کرد: به اصل جابجایی اعتقاد دارم، اما با توجه به شرایط موجود و عملکرد مثبت حجت‌الاسلام موسی‌پور، این تصمیم درست نبود.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسی‌پور به عنوان نخستین استاندار روحانی توانست با فعالیت‌های شبانه‌روزی حق شهر کریمه اهل‌بیت (س) و مردم قم را به خوبی ادا کرده و توانست نظر مثبت مراجع عظام تقلید را نیز جلب کند.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: این روحانی پر تلاش توانسته بود با خدمات گسترده و ارائه گزارش مناسب از فعالیت‌ها، قدم‌های مثبتی در راستای اصلاح روابط بین دولت و مراجع و علما بردارد.

قاسمی گفت: خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام موسی‌پور در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها برای شهر محروم قم ملموس بود و این خدمات باعث تغییر چهره شهر قم طی زمان تصدی وی در استانداری قم شده بود.

وی با تاکید بر اینکه انتصاب حجت‌الاسلام ‌موسی‌پور به عنوان استاندار قم کار خوبی بود ولی تغییر وی در زمان فعلی غلط بوده است تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال، سال پایانی کار دولت دهم است، بهتر بود که تغییراتی در استانداری قم به وجود نمی‌آمد، زیرا استاندار جدید وقت چندانی برای برنامه‌ریزی مناسب نخواهد داشت.

عضو شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: دود این تغییرات ناگهانی و پی در پی تنها به چشم مردم خواهد رفت و ایجاد خلل در پروژه‌های عمرانی و خدماتی قم یکی از پیامدهای این تغییرات خواهد بود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: