حجت‌الاسلام آل‌هاشم در مراسم سالگرد ارتحال امام: مکتب امام خمینی‌ موجب ایجاد اقتدار و شرافت ایران شد

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مکتب امام خمینی موجب ایجاد اقتدار، غرور ملی و شرافت ایران اسلامی در جهان شده است.

خبرگزاری فارس: مکتب امام خمینی‌ موجب ایجاد اقتدار و شرافت ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد علی آل‌هاشم ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در زنجان اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت پیمودن راه امام راحل پیشرفت‌های علمی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحقق بخشیده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یاد داد که هر چه قدر در برابر دشمن عقب‌نشینی کنیم پشتوانه مردمی را از دست می‌دهیم، افزود: پیشروی در عرصه‌های مختلف موجب شده است تا ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار گیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند با رحلت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی از بین رفته واین چراغ برای همیشه خاموش می‌شود، اما تصمیم جدی مجلس خبرگان با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر نظام جمهوری اسلامی خط بطلانی بر این تصورات کشید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار کشتی انقلاب امروز نه تنها رهبری نظام جمهوری اسلامی را در دست دارد، افزود: امروز مقام معظم رهبری، رهبری جهان اسلام را نیز عهده‌دار است.‌

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: با وجود مقام معظم رهبری، انقلاب با همان صلابت دوران امام خمینی (ره) اداره و رهبری می‌شود و در سال‌های پس از رحلت امام، مقام معظم رهبری با بصیرت و اطاعت و فرمانبرداری مردم از وی توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: فتنه 88، با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه موجب ایجاد حماسه 9 دی شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری، اعتماد مردم به مسئولان و ایجاد امنیت در جامعه، مسئولان توانسته‌اند خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهند.

وی یادآور شد: شرط لازم برای پیشرفت هر کشوری وجود زیرساخت‌های لازم است که خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی این زیرساخت‌ها فراهم شده و عرصه‌های پیشرفت یکی پس از دیگری فتح می‌شود.

‌آل‌هاشم با اشاره به کسب رتبه‌های علمی شاخص در جهان از سوی دانشمندان و جوانان کشور یادآور شد: احساس مسئولیت عمومی موجب پیشرفت کشور به برکت مکتب امام خمینی (ره) شده است.

وی یادآور شد: حضور جوانان و اقشار مختلف مردم در مراسم معنوی اعتکاف بذری است که امام راحل در دل مردم کاشت و اکنون به ثمر نشسته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) در جهان تصریح کرد: امام علاوه بر اینکه از برجسته‌ترین فقهای زمان خود بود، از جمله شخصیت‌های طراز اول حوزه و مجامع دینی و عرفانی جهان اسلام نیز محسوب می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، همچون بنیان مرصوص در برابر دشمنان ایستادگی می‌کرد و دلش آکنده از عشق به خدا و ائمه اطهار (ع) بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه امام خمینی (ره) قرآن را از مجلس ترحیم و ختم به صحنه اجتماع آورده و وارد زندگی مردم کرد، افزود: امام به مردان جامعه اعتماد به نفس و شجاعت بخشید تا امروز شاهد موفقیت‌های بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به شور و اخلاص مردم پایتخت شور و شعور حسینی به دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) یادآور شد: مردم زنجان با عرض ارادت خود به اباعبدالله الحسین (ع) نشان داده‌اند که عاشق امام، ولایت و ایران اسلامی هستند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: