پذیرش دانشجو دوره‌ کارشناسی‌ارشد و دکترا در دانشگاه امام رضا(ع)
تاريخ : 6 / 3 / 1391برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: دانشگاه امام رضا(ع) برای سال تحصیلی 92-1391 از میان داوطلبان شرکت ‌کننده در آزمون دکترای ناپیوسته و کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

خبرگزاری فارس: پذیرش دانشجو دوره‌ کارشناسی‌ارشد و دکترا در دانشگاه امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌ قدس رضوی، حمیدرضا میرزایی اظهار کرد: این دانشگاه در مقطع دکترا در گروه‌های علوم جغرافیا، مدیریت، علوم سیاسی، فلسفه، علوم کتابداری، روان‌شناسی، سنجش و اندازه‌گیری، علوم ارتباطات، مشاوره، روان‌شناسی تربیتی، زبان و ادبیات فارسی و عربی و حقوق بین‌الملل دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان شرکت ‌کننده در آزمون دکترای سال تحصیلی 92-1391 در صورتی که مجاز به انتخاب رشته بوده و در کد رشته‌های امتحانی فوق شرکت کرده باشند، می‌توانند این دانشگاه را به ‌عنوان محل تحصیل دوره دکترا انتخاب کنند.

وی در پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته اظهار کرد: این دانشگاه در شش گروه فنی و مهندسی، هنر، زبان، حسابداری، تربیت‌بدنی و کتابداری و در قالب 25 رشته و گرایش اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

میرزایی یادآور شد: داوطلبان شرکت‌ کننده در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 92– 1391 در صورتی که مجاز به انتخاب رشته بوده و در کد رشته‌های امتحانی فوق شرکت کرده باشند می‌توانند این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل دوره‌ کارشناسی‌ارشد انتخاب کنند.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دفترچه شماره 2 سازمان سنجش آموزش کشور درج شده که لازم است در زمان انتخاب رشته مورد توجه قرار گیرد.

دانشگاه امام رضا(ع) یکی از دو دانشگاه بزرگ آستان‌ قدس رضوی است که سالانه صدها دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکترا را آموزش می‌دهد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: