جایزه میلیونی یک هیئت برای اعدام انقلابی شاهین نجفی
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 3:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

"عماریون"- هیئت روضه الزهرا (س) با محکومیت بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت امام هادی (ع) بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد . به گزارش صراط این هیئت که در محل امامزاده سید ناصرالدین در خیابان خیام تهران قرار دارد جهت کشتن خواننده هتاک 20 میلیون تومان جایزه نقدی قرار داده است.

***.
بسم الله الرحمن الرحیم
***.
حدود چند ماه پیش صفحه ای در وب سایت فیس بوک با هدف توهین و هتک حرمت به مقام والای حضرت امام هادی (ع) شکل گرفت و عده ای گمراه دست به تبلیغات گسترده زده تا آنجا که به عضو گیری کثیری از کاربران ضد دین انجامید.

    این افراد با توهین به جایگاه رفیع ولایت و امامت سعی در کم رنگ کردن تلائلو انوار الهی اهل بیت داشته و هم چون یزیدیان در خواب غفلت دست شیطان را به بهانه بندگی بوسه زده اند ولی غافل از آنند که در جهل مرکب خویش تا ابد گرفتار خواهند آمد.

    اما گمراهی این افراد به همینجا ختم نشد ! تا جایی که در روزهای گذشته شاهين نجفي خواننده رپ که از سال 84 تاکنون با شبکه هاي معاند و بيگانه همکاري دارد در جديدترين آلبوم خود ،با وقاحت تمام اقدام به توهين به حرم امام رضا (ع) و شخصیت بزرگوار امام هادی (ع) و امام زمان (عج) کرده است.

    پوستر جديدترين آلبوم شاهين نجفي با نام "نقي” در حالي منتشر شده است که در طراحي اين پوستر به حرم مقدس امام رضا (ع) توهين شده و همين امر باعث بروز واکنش هاي منفي در میان ایرانیان شده است.

    شبکه بی بی سی فارسي نيز با بی شرمی در حمايت از اين اقدام زشت براي سايتي که اولين بار اين آهنگ را پخش نموده است جايزه ويژه ای در نظر گرفت.

    به دنبال بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت مقدس ائمه معصومین (س) هیئت روضه الزهرا (س) نیز این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و از هیچ اقدامی جهت پاسخگویی به این عمل وقیح کوتاهی نخواهد نمود و برای هرگونه عملیات میدانی منتظر اشاره ای از طرف امام خامنه ای می باشد.



هیئت روضه الزهرا (س) برای به درک واصل کردن شاهین نجفی مرتد 20 میلیون تومان جایزه در نظر میگیرد

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: