مالیات سکه‌های پیش فروش 5 درصد شد/ نحوه اخذ مالیات از سکه
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه نرخ مالیات سکه های پیش فروش بانک مرکزی 5 درصد است، گفت: مالیات سکه‌ها بر اساس قیمت زمان ثبت نام محاسبه می‌شود.

محمدقاسم پناهی در گفتگو با مهر نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه های پیش فروش بانک مرکزی را 5 درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری 5 درصد شده است، نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه ها نیز براساس زمان تحویل محاسبه می شود.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه طبق برنامه پنجم توسعه سالیانه یک درصد به نرخ مالیات برارزش افزوده اضافه می شود، افزود: بانک ها مالیات اخذ شده را به حساب درآمد عمومی واریز می کنند.

وی با بیان اینکه مشتریان باید نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه هایی را که تحویل می گیرند در همان زمان پرداخت نمایند، اظهارداشت: مالیاتی که از این افراد دریافت می شود بر اساس قیمت زمان ثبت نام و پیش فروش محاسبه می شود. 

خریداران سکه های پیش فروش بانک مرکزی در زمان ثبت نام خرید سکه، فقط نرخ سکه را پرداخت کرده اند و پولی بابت مالیات بر ارزش افزوده نپرداختند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: