احمدی‌نژاد:ارتش در اوج ‌اقتدار است/ آمادگی ایران برای تأمین امنیت خلیج‌فارس

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز ارتش عزیز و آرمانگرای ما که در جهت ارزش‌های الهی و صیانت از میراث پیامبران اسلام است، در صراط مستقیم الهی حرکت می‌کند.
 
احمدی‌نژاد آمادگی برای دفاع از وطن و ارزش‌های الهی و ملت مومن و انقلابی ایران را یک امر مهم و ضرورت قطعی دانست و گفت: به فضل الهی امروز ارتش عزیز ما از این ویژگی برخوردار است و دفاع از ملت عزیز ایرانی افتخاری بزرگ است؛ ملتی که تا پایان جان برای عدالت ایستاده است، ‌از عزت و شرف انسانی خود با تمام وجود دفاع کرده و ‌برای آبادانی و پیشرفت در تمام عرصه‌های گوناگون علمی و نو آوری‌های جدید حرکت می‌کند و ‌‌در صیانت از حقوق خود و حریم عدالت و انسانیت تمام قد در برابر مستکبران و متجاوزان ایستاده است و از حقوق خود و تمام مظلومان دفاع می‌کند و ‌بیانگر آرزوی فروخفته ملت‌ها در طول تاریخ است.
 
 وی افزود: آمادگی برای دفاع از چنین ملتی بالاترین افتخار و بالاتر از سربازی انسان کامل و میراث انبیاء حضرت امام عصر بوده و امید همه تاریخ انسان‌ها مومنان و صالحان است.
 
رئیس جمهور ادامه داد: بدون شک امروز ارتش عزیر ما جزو مردمی‌ترین ارتش‌های جهان است و آماده صیانت از ملت عزیز ایران است.
 
احمدی‌نژاد گفت: عزیزان من امروز سرمایه‌سالاران بی‌فرهنگ و خودخواهان به دنبال سرکوب همه آزادی‌خواهی‌ها عدالت‌طلبی‌ها و حرکت ملت‌ها در مسیر شکوفا کردن استعدادهای الهی هستند و مشخص است که چنین شیاطینی باید از اقتدار نیروهای مسلح ما نگران باشند.
 
وی افزود: خدا را شاکریم که امروز علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها ارتش عزیز ما در بالاترین درجه اقتدار قرار دارد.
 
احمدی‌نژاد گفت: امروز ارتش ما سرشار از ایمان، ایثار و آماده برای دفاع از موجودیت و استمرار ملت ایران است.
 
وی افزود: شاهدیم که نیروهای دلسوز ارتش با انگیزه‌های الهی ضمن حفظ آمادگی و آشنایی با پیشرفته‌‌ترین فنون دفاعی نیازهای خود را تامین می‌کند و پیشرفته‌‌ترین تجهیزات به دست نیروهای ارتش طراحی و ساخته می‌شود و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.
 
رئیس جمهور ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که متشکل از فرزندان شجاع و مومن این ملت است، مردمی‌‌ترین ارتش جهان است و ما شاهد بالندگی ارتش در زمینه‌های گوناگون امنیت ملی هستیم.
 
احمدی‌نژاد افزود: بزرگترین نو‌آوری ارتش حضور در آب‌های بین‌المللی و دفاع از آب‌های آزاد و حفاظت از تجارت آزاد است که نشان از توانایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای زمینی و هوایی مجموعه‌هایی با توانمندی بسیار بالا هستند و مهمترین ماموریت‌ها را با انگیزه‌های بالا انجام می‌دهند.
 
رئیس جمهور تصریح کرد: عزیزان من قدر خودتان را بدانید و با استمرار آموزش‌ها ایمان و توکل به خدا و حفظ روحیه بالا و فداکاری در مسیر بالندگی پیشرفت خود را ادامه دهید و مطمئن باشید به فضل الهی هیچ قدرتی توانایی مقابله با شما را نخواهد داشت چراکه ارتش ریشه در زمین و اندیشه در آسمان دارد و به اقیانوس بی کران ملت ایران متصل است.
 
احمدی‌نژاد گفت: همه عالم می‌دانند که ملت عزیز ایران صلح‌دوست‌ترین ملت عالم است و در طول تاریخ در کوچکترین نشانه‌ای از تجاوز به حقوق سایر ملت‌ها از وجود ندارد.
 
وی افزود: اما بدانید که کوچکترین چشم داشتی به ملت ایران با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح پاسخ داده خواهد شد و نیروهای مسلح آماده صیانت از موجودیت و حریم ملت ایران است.
 
رئیس جمهور با اشاره به اینکه امنیت منطقه خلیج فارس با مشارکت تمام دولت‌ها و ملت‌های منطقه تامین می‌شود، دخالت بیگانگان در این منطقه را موجب بی ثباتی عنوان کرد و از آمادگی ایران برای تامین امنیت این منطقه حساس خبر داد.
 
در ادامه این مراسم و پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل جایگاه رژه رفتند.
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: