تعداد مجروحان زلزله نیشابور به ۱۰۰ نفر رسید/ شکستگی لوله اصلی انتقال گاز

عقاب نیوز:

 

 

بر اساس آخرین گزارشها آمار تلفات زلزله‌ در نیشابور تا ساعت 21 پنجشنبه شب به 100 نفر رسید که اغلب آنان به صورت سر پایی مداوا شدند.  امدادرسانی به صدمه دیدگان زمین لرزه 5.5 ریشتری نیشابور ادامه دارد و تا کنون آمار دقیقی از خسارات مالی زمین لرزه گزارش نشده است اما طبق آخرین اخبار رسیده این زمین لرزه تاکنون تلفات جانی نداشته است.
 سیدجلال هاشمی- فرماندار نیشابور- اظهار داشت: بیمارستان های بهمن و حکیم نیشابور برای درمان مصدومان زلزله تخلیه شده و کار درمان زلزله زدگان در این دو مرکز به خوبی پیش می رود. وی گفت: محله خرو علیا و شهر 15 هزار نفری خرو از توابع بخش زبرخان نیشابور دارای بافت مسکونی بسیار فرسوده است که بیشترین خسارت مربوط به این منطقه بوده است.

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی از بروز 42 پس لرزه تا ساعت20 و30 دقیقه پنجشنبه شب در خراسان رضوی خبر داد و گفت: از نظر علمی انرژی زمین تخلیه شده و احتمال زلزله ای با قدرت بالاتر وجود ندارد. وی افزود: خوشبختانه به تاسیسات زیر بنایی استان آسیبی وارد نشده اما در مسیر خط لوله اصلی گاز به دلیل شکستگی لوله انفجار روی داده است که با تلاش متخصصان این مشکل بر طرف شد.

 

 زمین لرزه ای به قدرت 5/3 درجه ریشتر حوالی نیشابور را لرزاند 
ایرنا نوشت:
 زمین لرزه ای به قدرت 8/3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین 'ریشتر' در ساعت 21 و 12 دقیقه و 26 ثانیه حوالی نیشابور واقع در استان خراسان رضوی را لرزاند.
به گزارش شبکه های لرزه نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه براساس مختصات جغرافیایی به عرض شمالی 30/36 درجه و طول شرقی 88/58 درجه واقع در شمال شرقی کشور به ثبت رسیده است. از خسارات احتمالی این زمین لرزه تا مخابره خبر گزارشی دریافت نشده است.

 

زمین لرزه حوالی جویم جنوب شهرجهرم استان فارس را لرزاند
ایرنا نوشت:
زمین لرزه ای به قدرت 6/3 درجه در مقیاس امواج درونی 'ریشتر' ساعت 20 و 34 دقیقه و 40 ثانیه شامگاه پنجشنبه حوالی جویم واقع در جنوب شهر جهرم در استان فارس را لرزاند.
به گزارش شبکه های لرزه نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه براساس مقیاس مختصات جغرافیایی، عرض شمالی 27/28 درجه و طول شرقی 66/53 درجه واقع در جنوب کشور به ثبت رسید. گزارشی از خسارت احتمالی این زمین لرزه تا لحظه مخابره خبر، دریافت نشده است.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: