گزینشگران ارتش مجموعه ای از افراد دلسوز، مومن و متعهد به انقلاب و نظام هستند
تاريخ : 30 / 2 / 1395برچسب:, | 4:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز:  حجت الاسلام محمد حسنی با حضور در جمع گزینشگران دانشگاه های افسری ارتش از روند انجام گزینش در بین داوطلبین خدمت در آجا بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام محمد حسنی در این بازدید و در جمع گزینشگران ارتش، هیئت گزینش آجا را مجموعه ای از افراد دلسوز،مومن و متعهد ارتش دانست که با همت عالی و دید و بصیرتی که دارند سعی در انتخاب و گزینش افراد برگزیده برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بحث دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش به عنوان آینده سازان ارتش دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله گزینش از جمله مسائلی است که هم جنبه حق اللهی دارد و هم حق الناسی، افزود: از این بابت حق اللهی است که افراد جذب شده در ارتش در زمره ارتش اسلام محسوب شده و پاسدار اسلام خواهند بود و حق الناسی است نیز به این دلیل که جذب یا عدم جذب آنها در آینده آنها نیز تأثیر داشته و سرنوشتشان را معین می کند لذا کار بسیار حساس و مهمی است و باید حق خدا و حق مردم را در تمام مراحل گزینش مورد توجه قرار بدهیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین گفت: اینکه جوانان داوطلب خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله گزینش قبول شده یا نشوند یک بحث است و بحث دیگر نوع برخورد گزینشگران با آنها در مراحل گزینش می باشد به نحوی که گزینشگران ارتش می توانند با برخورد صحیح و همراه با رأفت اسلامی، نوع نگاه و جهان بینی جوانان داوطلب به خدمت در ارتش را حتی در صورت عدم قبولی در گزینش؛ نسبت به نظام، انقلاب و ارزش های اسلامی تحت تأثیر قرار بدهند. لذا این فرصت به دست آمده فرصت بسیار طلایی در تحت تأثیر قرار دادن جوانان می باشد.

حجت الاسلام محمد حسنی در ادامه گفت: گزینشگران ارتش این امکان را در مقطعی مهم از زندگی جوانان داوطلب به خدمت در ارتش پیدا می کنند که مسیر زندگی، نوع نگاه و بینش آنها را نسبت به ارتش، نظام و انقلاب مشخص کنند حتی اگر این مسیر غیر از خدمت در ارتش باشد.

وی در پایان سخنانش رشد بیش از 56 درصدی داوطلبان خدمت در ارتش نسب به سال گذشته را نشان از ارزش و عزت ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین جوانان دانست و با بیان اینکه این احترام و عزت فرصت بسیار خوبی است، افزود: فرماندهان، مسئولان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران باید قدر این فرصت را بدانند و این نوع نگرش جوانان نسبت به ارتش را پس از ورود آنها به ارتش حفظ نموده و در جهت رشد و تعالی آن گام بردارند.  

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مشهوری، معاون نظارت، بازرسی و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز طی گزارشی از روند گزینش دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش، گفت: روند گزینش دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال بهتر شدن و رشد است به نحوی که امسال تعداد داوطلبین خدمت در ارتش 56 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که آمار چشمگیری می باشد. البته ما وضعیت موجود را اوج و نقطه مطلوب کار خودمان نمی دانیم و معتقدیم باید با آسیب شناسی و مشورت با اهل فن در این زمینه روز به روز مسئله گزینش در ارتش را ارتقاء بدهیم.  


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: