آخرین جزئیات حادثه تیراندازی روز عاشورا در بهبهان / علت ورود سپاه در جریان بازداشت مقصران

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

محمدپور جزئیات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را تشریح کرد و گفت:با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول نیروی انتظامی و سپاه در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، «فاضل محمد پور» دادستان عمومی و انقلاب بهبهان با تشریح حادثه جزئیات تیراندازی به عزاداران حسینی در مسیر امام زاده حیدر این شهرستان بیان کرد: ساعت 2:10 بامداد عاشورا یکی از این افراد با اسلحه شکاری به سمت عزاداران شلیک می‌کند که در این حادثه 7 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

 وی افزود: بلافاصله ماموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین به آنان تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر  از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان همچنین گفت: تیراندازی متقابل از سمت نیروی انتظامی صورت گرفت یکی از عوامل حادثه تیر خورد و چند نفر دیگر متواری شدند، 6 نفر از عوامل حادثه در بازداشت هستند، پرونده در دست بررسی است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه تیراندازی صورت گرفت و شائبه قبلی هم وجود داشت که ممکن است داعش بیاید اما این عوامل هیچ تاثیری در روند عزاداری نداشت و ادامه یافت.

محمد پور ادامه داد: این حادثه قبیله ای نبوده است و حادثه تروریستی نیست و با حادثه تیراندازی در دزفول ارتباطی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مجروحان از بیمارستان مرخص شدند و مابقی نیز تحت درمان هستند. درتلاش هستیم تا تعدادی از افرادی که متواری هستند نیز دستگیر شوند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: