آیت الله آل هاشم: ضرورت ترویج معارف قرآنی در فضای مجازی
تاريخ : 9 / 2 / 1394برچسب:, | 2:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

ایرنا - امام جمعه موقت تبریز گفت: ترویج معارف قرآنی در فضای مجازی ضرورت دارد.

 

 

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، آیت الله سید محمدتقی آل هاشم، اظهار کرد: یکی از مهمترین عرصه هایی که مبلغان دینی می توانند بسیار اثرگذار و تبلیغی گسترده داشته باشند، فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از مدارس علمیه کشور و روحانیان در فضای مجازی فعال هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به این که مخاطبان اصلی اینترنت و شبکه های اجتماعی را جوانان تشکیل می دهند، از این رو یکی از مهم ترین برنامه های دشمن شبهه افکنی و القای مفاهیم غیر اسلامی به نام دین در فضای سایبری است.

آیت الله آل هاشم با بیان این که طلاب و روحانیان باید شبهات روز را رصد و در صدد پاسخگویی به آنها باشند، گفت: روحانیت باید به صورت جدی وارد عرصه های تبلیغی در فضای مجازی شود، چراکه اینترنت، منبر تبلیغ دین به گستردگی مخاطبان بین المللی است.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: روحانیت نباید در عرصه تبلیغ دین، از فضای مجازی و ظرفیت های رسانه ای کشور غافل شود، چرا که می تواند با استفاده از فضای اینترنت، پیام اسلام را به دنیا مخابره کند و اگر از این ظرفیت ها استفاده نکند، نزد خداوند متعال مسؤول خواهد بود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری سومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی گفت: ترویج معارف قرآنی در فضای مجازی ضرورت امروز متولیان عرصه دین و فرهنگ است و این جشنواره می تواند در ایجاد انگیزش برای فعالان فضای مجازی و وبلاگ نویسان مؤثر واقع شود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: