عضو مجلس خبرگان: ادامه اعزام عمره به مصلحت نیست
تاريخ : 23 / 1 / 1394برچسب:, | 1:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک عضو مجلس خبرگان گفت: تا زمانی که دولت عربستان امنیت حجاج و زائران ایرانی را تضمین نکند، ادامه اعزام عمره به مصلحت نیست.

به گزارش مشرق، یک عضو مجلس خبرگان گفت: تا زمانی که دولت عربستان امنیت حجاج و زائران ایرانی را تضمین نکند، ادامه اعزام عمره به مصلحت نیست.

آیت​الله محسن حیدری در واکنش به اتفاقات فرودگاه جده و سکوت دولت عربستان دراین زمینه، اظهار کرد: این اتفاق دل هر انسانی را به درد می‌آورد و حادثه​ای بسیار زشت و آزاردهنده بوده است. این‌گونه جنایت​ها جز از آدم​های لاابالی و جنایتکار یا رژیم‌های سرسپرده صهیونیست و تکفیری​ها برنمی​آید.

وی ادامه داد: عزت و حرمت یک مسلمان بسیار باارزش​تر از این است که برای یک سفر مستحبی، لکه​دار شود.

حیدری عنوان کرد: چنانچه این حادثه، عمل فردی آن دو مامور جنایتکار فرودگاه بوده، سهل​انگاری عربستان در مجازات این دو نفر قطعا برای آن​ها گران تمام می​شود. این اقدام همانطور که آبروی آنها را مقابل ملت ایران برده، بی​شک آبروی آنها را پیش همه ملت‌ها خواهد برد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: عواقب بسیار بدی در انتظار آنها است، زیرا هیچ دولت عاقلی دست به چنین کاری نمی​زند یا به نیروهای تحت امر خود، آزادی چنین کاری را نمی​دهد. بنابراین تا زمانی که وزارت حج عربستان تضمین​های لازم برای امنیت حجاج و زائران ایرانی را تامین نکند، باید در اعزام حجاج ایرانی به عمره تجدیدنظر شده و تصمیم قاطعانه​ای در این زمینه گرفته شود.

حیدری افزود: پیشنهاد مشخص به سازمان حج و زیارت کشور این است که بعد از اخذ تضمین​های لازم و این‌که دولت عربستان نیز متعهد شود که این حوادث ننگین تکرار نشود، اعزام​ها انجام شود.

وی اظهار کرد: با توجه به طبیعت حکام عربستان بعید نیست که این کارهای زشت بدون برنامه بوده باشد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: