جزئیات دوره جدید فراگیر ارشد/ شیوه و ظرفیت پذیرش اعلام شد
تاريخ : 22 / 1 / 1394برچسب:, | 9:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور جزئیات آزمون کارشناسی ارشد دوره فراگیر نوبت پانزدهم را اعلام کرد و گفت: پذیرش به دو شیوه آموزشی - پژوهشی و الکترونیک صورت می گیرد.

دکتر اصغر ابوالحسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آزمون کارشناسی ارشد دوره فراگیر نوبت پانزدهم دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره فراگیر ۲۱ الی ۲۸ دی ۹۳ انجام شد.

وی شیوه پذیرش در این دوره را آموزشی - پژوهشی و الکترونیکی اعلام کرد و افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۴ اردیبهشت ۹۴ برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: نتایج آزمون اواخر مرداد ماه ۹۴ اعلام می شود و شروع به تحصیل پذیرفته شدگان از مهرماه ۹۴ خواهد بود.

وی ادامه داد: ظرفیت ایجاد شده در کل در دو شیوه (آموزشی - پژوهشی و الکترونیکی ) را ۱۶ هزارو ۸۰ نفر اعلام کرد.

ابوالحسنی افزود: ظرفیت ایجاد شده در شیوه پذیرش الکترونیکی ۴ هزار و ۲۴۰ نفر و ظرفیت ایجاد شده در شیوه آموزشی-پژوهشی ۱۱ هزار و ۸۴۰ نفراست.

وی تعداد کل رشته محل ها را ۷۰۵ رشته محل عنوان کرد و افزود: تعداد رشته محل شیوه آموزشی - پژوهشی ۵۹۲ رشته محل و تعداد رشته محل به شیوه الکترونیکی ۱۱۳ رشته محل است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ظرفیت پذیرش در هر کد رشته محل پذیرش به شیوه آموزشی پژوهشی را ۲۰ نفر و ظرفیت پذیرش به شیوه الکترونیکی در هر کد رشته محل به استثنای برخی رشته محل ها را ۴۰ نفر عنوان کرد.

وی تعداد شهرستان محل برگزاری آزمون را ۱۰۱ شهر، تعداد حوزه های امتحانی را ۱۱۸ حوزه و تعداد حوزه های فرعی (غیرپیام نور) را ۱۱ حوزه اعلام کرد.

ابوالحسنی تعداد داوطلبان زن در کل کشور را ۳۸ هزارو ۶۶۸ نفر و تعداد داوطلبان مرد در کل کشور را ۴۱ هزاو ۸۰۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۸۰ هزار و ۴۶۹ نفر جمع کل داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دوره فراگیر دانشگاه پیام نور را تشکیل می دهند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: