امام جمعه موقت تبریز: تحقق شعار سال به نگرش جامع نیاز دارد
تاريخ : 14 / 1 / 1394برچسب:, | 3:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امام جمعه موقت تبریز گفت: تحقق شعار « دولت و ملت، همدلی و همزبانی » به نگرش جامع و وسیعی از سوی مردم و مسوولان نیاز دارد.

آیت الله محمدتقی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز، با تاکید بر اینکه انتخاب شعار امسال از جانب رهبری بسیار مهم و تعیین کننده است، افزود: همه باید دست در دست هم داده و برای تحقق آرمان ها و اهداف رهبری تلاش کنیم.

وی اظهارکرد: همدلی و همزبانی بین دولت و ملت تامین کننده و تشکیل دهنده اصلی عنصر وحدت در جامعه است که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.

آیت الله آل هاشم ادامه داد: باید توجه داشت در سایه همدلی، وفاق ، صمیمیت و وحدت می توان به اهداف بزرگتری دست پیدا کرد.

وی گفت: پیشرفت جامعه، عدالت اجتماعی و قضایی، تقویت استعدادهای علمی و معنوی و ایمان مردم در سایه عمل به شعار سال قابل تحقق است.

خطیب جمعه موقت تبریز با اشاره به تحولات یمن و مبارزات مردم رنج دیده و مقاوم این کشور برای رهایی از یوغ استبداد، اظهار کرد: قیام مردم این کشور اسلامی علیه حکومت جور ناشی از نسیم بیداری اسلامی در منطقه بوده و مردم این کشور خواسته های انسانی و اسلامی خود را اعلام می کنند.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: جنبش انصار الله یمن نیز براساس خواست مردم حرکت می کند اما این تحرکات مثبت برای آمریکا و نظام سلطه خوش نیامده و به وسیله رژیم آل سعود مردان و زنان و کودکان بی دفاع یمنی را مورد حملات سنگین هوایی قرار می دهند.

وی با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن خواستار توقف سریع این حملات شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: