حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم: راهیان نور حافظ اقتدار و عزت ایران است
تاريخ : 27 / 12 / 1393برچسب:, | 11:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راهیان نور حافظ اقتدار و عزت ایران است و به این وسیله می‌توانیم به جوانان‌مان بیاموزیم که چگونه هم‌سن و سالان‌ آنها در آن دوران حماسه‌آفرینی کرده‌اند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راهیان نور حافظ اقتدار و عزت ایران است و به این وسیله می‌توانیم به جوانان‌مان بیاموزیم که چگونه هم‌سن و سالان‌ آنها در آن دوران حماسه‌آفرینی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه سفرهای راهیان نور بهترین راه برای آشنا شدن نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: انتقال فرهنگ جبهه و شهادت به مردم به‌ویژه نسل جوان وظیفه همه است و باید در این عرصه به‌صورت گسترده و تاثیرگذار عمل نماییم.
وی ادامه داد: اعتقاد همه کسانی که در جبهه حضور داشته‌اند این است که نسل‌های جوان باید از نزدیک  مناطق عملیاتی را ببینند و با فرهنگ غنی دفاع مقدس آشنا شوند چرا که همه ما نیازمند این فرهنگ و روحیه بسیجی و جهادی هستیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر این موضوع که اقتدار ما در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه بین‌المللی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، تصریح کرد: علی‌رغم تبلیغات گسترده و وسیع دشمنان علیه کشور، جوانان ما از ارزش های بسیاری بهره‌مند هستند که به وضوح می‌توانید این حضور را در نماز جمعه‌ها، مراسم اعتکاف و سایر عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی ببینید که این از برکت فرهنگ دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: راهیان نور حافظ اقتدار و عزت ایران است که به این وسیله می‌توانیم به جوانان‌مان بیاموزیم چگونه هم‌سن و سالان آنها در آن دوران حماسه‌آفرینی کرده‌اند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر لزوم حفظ اقتدار و عظمت هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ما امیدواریم کسانی که در آن دوران حضور داشتند در این سفرهای معنوی و فرهنگی با روایت آن روزهای تکرار نشدنی، مردم به‌ویژه نسل جوان را با فرهنگ مقدس شهادت و مقاوت آشنا کنند.
وی همچنین گفت: توصیه ام به راویان راهیان نور این است که بدون تحریف، واقعیت های آن دوران مقدس را به مردم و نسل جوانی که جنگ را ندیده‌اند، معرفی کنند.
حجت‌الاسلام آل هاشم همچنین در خصوص نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ دفاع مقدس و سفرهای معنوی و فرهنگی راهیان نور بیان کرد: صدا و سیما در حد و توان خود به این دو مقوله مهم پرداخته است؛ اما تنها با صدا و سیما این موضوع حل نمی‌شود و باید تمامی سازمان‌ها، ارگان‌ها، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید وارد میدان شوند تا بتوانیم آنطور که در شأن آن سال‌های حماسه‌سازی است، ظاهر شویم.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در این عرصه موفق شویم و به وظیفه خود عمل کنیم، باید از تمام ابزارها و هنرها استفاده کنیم و صدا و سیما نیز باید به کمّیت و کیفیت در برنامه‌های دفاع مقدسی بپردازد و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به‌خوبی نمایش دهد. ما نیز به‌عنوان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که دارای آرشیو عکس و فیلم بسیار عظیمی هستیم با رسانه ملی همکاری لازم را خواهیم داشت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تشریح برنامه‌های ارتش در زمینه راهیان نور گفت: روز 28 اسفند سال جاری با حضور اینجانب افتتاح نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول را خواهیم داشت که برنامه‌ای بسیار زیبا و دیدنی است و از پیشکسوتان نیروی هوایی نیز دعوت کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان این گفت‌و‌گو افتتاح نمایشگاه‌ دریایی نداجا و نمایشگاه پدافند هوایی اهواز را نیز از دیگر برنامه‌های ارتش دانست و گفت: در تمامی قسمت‌های مناطق عملیاتی جنوب ایستگاه‌های صلواتی برپا کرده‌ایم و در پادگان‌های حمید، دژ خرمشهر و پایگاه فرهنگی شهید صیاد شیرازی، پذیرای زائران محترم و عزیز کشورمان که برای حضور در این  اماکن ثبت نام کرده اند هستیم. همچنین در یادمان های رمضان، دهلاویه و چزابه نیز میزبان میهمانان نوروزی راهیان نور خواهیم بود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: