زوج سارق و قاتل قطار مشهد- تهران دستگیر شدند
تاريخ : 25 / 10 / 1393برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
زوج سارق قطار كه با آب معدنی آلوده 3 مسافر را مسموم و یكی از آنها را به قتل رسانده بودند، در عملیات ضربتی پلیس راه آهن در كمتر از 4 ساعت در شاهرود استان سمنان دستگیر شدند
زوج سارق قطار كه با آب معدنی آلوده 3 مسافر را مسموم و یكی از آنها را به قتل رسانده بودند، در عملیات ضربتی پلیس راه آهن شمالشرق در كمتر از 4 ساعت در شاهرود استان سمنان دستگیر شدند.

به گزارش گروه جامعه و جوان خبرگزاری برنا، رئیس پلیس راه آهن شمالشرق كشور در تشریح این مطلب گفت: ساعت 5:40 صبح روز گذشته یك مورد مرگ مشكوك در قطار مشهد-تهران به پلیس ایستگاه راه آهن سمنان گزارش شد كه بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

سرهنگ " مالكی" افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، یك تبعه عراقی كه به همراه دو تن از هموطنان خود مسافر این قطار بوده است، فوت كرده و همراهان وی نیز حال مساعدی نداشتند.

وی از انتقال نامبردگان به بیمارستان كوثر خبر داد و گفت: با حضور كارشناسان پلیس آگاهی و مراجع قانونی در صحنه، تحقیقات تخصصی ادامه یافت.

به گفته مالكی در اظهارات همراهان متوفی مشخص شد كه هر سه نفرشان پس از نوشیدن آب معدنی یكی از مسافران قطار كه به اتفاق همسرش داخل كوپه آنها بودند، مسموم شدند و علاوه بر فوت یكی از این افراد، بالغ بر 50 میلیون ریال وجه نقد و گوشی های تلفن همراه آنها نیز سرقت شده است.

سرهنگ مالكی به حساسیت موضوع و بسیج كامل نیروهای پلیس راه آهن اشاره و اضافه كرد: ماموران با بررسی لیست مسافران قطار به یك زن و مردی كه ساعت 3:20 در ایستگاه شاهرود پیاده شده اند، مظنون و بلافاصله موضوع را پیگیری كردند.

این مسئول انتظامی با بیان این مطلب كه دقایقی بعد خودروی مسافربر شخصی كه این زن و شوهر را به داخل شهر منتقل كرده بود، شناسایی شد، افزود: در تحقیقات پلیس محل اسكان متهمان در یكی از هتل های شاهرود نیز مورد شناسایی قرار گرفت که در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و به همراه وسایل سرقتی به اداره آگاهی پلیس راه آهن منتقل شدند.

سرهنگ مالكی افرود: متهمان كه یك زوج غیربومی و از اهالی استان های جنوب و شرق كشور هستند، در تحقیقات تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف كردند.

به گفته مالكی این زوج جوان با تعارف آب معدنی آلوده به مواد بیهوش كننده، سه تبعه كشور عراق را مسموم كردند، كه متاسفانه یكی از آنان كه مردی 51 ساله بود، فوت كرد.

رئیس پلیس راه آهن شمالشرق كشور بر ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضائی تاكید و با اشاره به تلاش گسترده پلیس برای تامین آرامش و امنیت مسافران ریلی به ویژه اتباع خارجی، به عموم شهروندان توصیه كرد: از قبول هرگونه آشامیدنی و استشمام عطر از دیگر مسافران خودداری كنید و حتی الامكان از همراه داشتن کالاهای با ارزش و پول نقد به مقدار زیاد بپرهیزید.
 
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: