طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود
تاريخ : 27 / 8 / 1393برچسب:, | 11:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تأیید رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط دیوان عدالت اداری گفت: طبقه هفتم پاساژ علاءالدین باید تخریب شود.

به گزارش فارس، ابوالفضل قناعتی در جلسه علنی امروز شورا با اشاره به تذکر هفته گذشته خود درباره پاساژ علاءالدین گفت: دیوان عدالت اداری رأی کمیسیون ماده 100 را درباره این پاساژ موقتاً رد کرده بود، اما با پیگیری‌های انجام‌شده، دیوان رأی تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را دیروز صادر کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که آتش‌نشانی همین الان درباره ناامنی و اشکالات ایمنی در 6 طبقه دیگر این پاساژ نیز چندین ایراد گرفته و تأکید کرده که اگر این ایرادات رفع نشود، پاساژ علاءالدین باید تعطیل شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

قناعتی با تأکید بر مشکل‌ساز بودن 6 طبقه دیگر علاءالدین گفت: از شهردار تهران می‌خواهم حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را ظرف یک ماه اجرا کند.

منشی هیأت رئیسه شورا در ادامه با انتقاد از تذکر حافظی درباره آلودگی آب گفت: همین که ایشان می‌گوید مردم آب معدنی بخورند، در شهر مشکلاتی ایجاد کرده است. بگذارید اول کارشناسان آلودگی آب را تأیید کنند و بعد مردم را توصیه به نوشیدن آب معدنی کنید.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: