مرحوم صارمی از نمونه‌های پر افتخار صبر و استقامت بود
تاريخ : 23 / 7 / 1393برچسب:, | 5:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس با صدور پیامی، درگذشت "حاج محمدرضا صارمی" پدر شهید "محمود صارمی" را تسلیت گفت.

مرحوم صارمی از نمونه‌های پر افتخار صبر و استقامت بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی صدور پیامی درگذشت  "حاج محمدرضا صارمی" را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

تکریم و پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا و پاسداری از ارزش‌ها و آرمانهای شهدای والامقام به عنوان وظیفه همگانی و امری ذاتی برای متولیان و مسئولان سازمان‌های لشکری و کشوری است.

در ادامه این پیام ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده شهید محمود صارمی به مناسبت در گذشت مرحوم حاج محمدرضا صارمی، تصریح شده است؛ این ابوالشهید با تمسک به قرآن و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی(ص) و پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عمر با برکت خود را در تبعیت از ولایت سپری کرد و بدون شک ملت فداکار و قهرمان ایران اسلامی همواره قدرشناس والدین صبور و مقاوم شهیدان هستند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ این پدر متدین و متقی با تربیت فرزند صالح و با ایمان محمود صارمی شهید عرصه خبر و رسانه نمونه بارزی از مردان شجاع، مومن و ایثارگری است که در پرورش ایمانی و اعتقادی فرزند خود را تعالیم ارزشمند اسلام بهره برده است.

در پایان این اطلاعیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه‌ی شهیدان و به ویژه شهدای عرصه قلم و رسانه آمده است، شهادت پاداش عظیم مجاهدت‌ها و خدمات خالصانه و متعهدانه شهید محمود صارمی است خبرنگاری که مظلومانه حین انجام وظیفه در کشور افغانستان در سال 137 به دست گروهای تروریستی تکفیری و دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسید و انشالله خداوند تعالی این ابوالشهید را در کنار فرزند شهیدش و حضرات ائمه معصومین(ع) همنشین سازد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: