رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا: مهم ترین ملاک و ویژگی یک برگزیده و ممتاز علم اوست

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت : مهم ترین ملاک و ویژگی یک برگزیده و ممتاز علم اوست و در آیه شریفه پانزدهم از سوره مبارکه نمل نیز علم به عنوان یک حکومت سالم و نیرومند مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دوازدهمین دوره همایش کارکنان ممتاز نزاجا اظهار کرد: یکی از سنت‌های پروردگار حفظ اسرار، حفظ آبروی مؤمن و مدارا کردن با مردم و صبر در زمان جنگ و در برابر مسائل و مشکلات مادی زندگی بوده است.

وی افزود: خداوند منان از میان فرشتگان و از میان مردم رسولانی را برگزید و این رسولان از آلودگی، خصومت و خصوصیت بد به دورند و برگزیده قرآن کسی است که به اصلاح رسیده و در جهت رشد جامعه خود گام بر می‌دارد و باید خودش دارای ویژگی‌های خاصی باشد و این شخصیت‌ها از محیط تأثیر نمی‌گیرند، بلکه تأثیر گذار بر محیط هستند و برگزیدگان الهی نیز اینگونه بودند.

آل هاشم تصریح کرد: مهم ترین ملاک و ویژگی یک برگزیده و ممتاز علم اوست و در آیه شریفه پانزدهم از سوره مبارکه نمل نیز علم به عنوان یک حکومت سالم و نیرومند مطرح شده و نخبگانی که حکومت می‌کنند باید دارای این ویژگی باشند.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های ممتازین اطاعت خدا، امام زمان (عج) و  ولی فقیه بوده و باید بنده مستقیم خدا باشیم و در طریق حق گام برداریم.

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی آجا خاطرنشان کرد: شکرگزاری، توبه و استغفار از جمله بارزترین ویژگی‌های برگزیدگان الهی بوده و وی همیشه یاد خدا را دارد و فرد برگزیده و ممتاز همیشه خودش را در محضر خدای متعال می‌بیند و سعی می‌کند که مرتکب خطا نشود و اگر هم شد به دنبال توبه است.

آل هاشم بیان کرد: از نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون چنین صمیمیتی میان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات آجا برقرار بوده و همدلی خوبی در راس فرماندهی آجا با مسئولان نیروی زمینی و کلیه پرسنل و نیروهای تحت امرشان برقرار است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: