پیش‌بینی هوای 29 اسفند و 1 فروردین
تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای وضعیت جوی كشور را برای آندسته از مسافرانی كه در ایام نوروز قصد مسافرت به نقاط مختلف كشور را دارند پیش وبینی و اعلام كرد.

 
به گزارش ایرنا سازمان هواشناسی كشور در اطلاعیه شماره ۹۹ خود پیش بینی هوای روز دوشنبه هفته جاری(۲۹ اسفند) استانهای كشور را به شرح ذیل اعلام كرد:
 
آذربایجانی شرقی و غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز، ایلام ، بوشهر، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، قزوین ، قم ، كردستان ، كرمانشاه ، كهكیلویه و بویراحمد ، لرستان ، مركزی ، زنجان و همدان صاف تا كمی ابری توام با وزش باد .
 
استانهای خراسان شمالی و رضوی و جنوبی، كرمان ، هرمزگان و یزد نیز به صورت نیمه ابری همراه با بارش پراكنده باران و در برخی اوقات با كاهش ابر و وزش شدید باد پیش بینی شده است.
 
به همین اساس استان سیستان و بلوچستان نیز در روز دوشنبه شاهد هوایی نا آرام با وزش شدید باد توام با بارش پراكنده باران و استان گلستان نیز روزی را ابری و در نهایت با كاهش ابر سپری خواهد كرد.
 
سازمان هواشناسی كشور همچنین برای استانهای گیلان و مازندران نیز در همین روز هوای نیمه پایدار ابری به همراه مه رقیق را پیش بینی كرده است.
 
این سازمان هوای روز سه شنبه اول فروردین ماه ۱۳۹۱ را نیز به شرح ذیل پیش بینی و اعلام كرد:
 
استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل و كردستان نیمه ابری همراه با بارش پراكنده كه این بارش در نقاط سردسیر به صورت بارش برف همراه ادامه خواهد داشت .
 
اصفهان، البرز، تهران ، زنجان و كرمانشاه نیز در اولین روز سال شاهد هوایی ابری و نیمه ابری و در برخی از ساعات با افزایش ابر روبرو خواهد شد.
 
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی كشور همچنین استانهای ایلام ، بوشهر، خراسان شمالی و رضوی و جنوبی ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، قم ، كهگیلویه و بویراحمد، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، هرمزگان و یزد نیز دارای هوایی صاف تا قسمتی ابری می باشد.
 
دیگرنقاط كشور نیز در این روز هوایی ابری و در برخی از ساعات با كاهش و افزایش ابر و در برخی از ساعات نیز هوایی صاف را تجربه خواهند كرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: