۴۰۰میلیون لیتر بنزین ۴۰۰تومانی در تعطیلات عیدفطر سوخت شد
تاريخ : 13 / 5 / 1393برچسب:, | 3:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سهمیه بنزین 400 تومانی کارتهای سوخت پس از تعطیلات عید فطر به 900 میلیون لیتر رسید که نسبت به قبل از آغاز تعطیلات، حجم بنزین 400 تومانی کارتهای سوخت 400 میلیون لیتر کاهش یافت.

خبرگزاری فارس: ۴۰۰میلیون لیتر بنزین ۴۰۰تومانی در تعطیلات عیدفطر سوخت شد/ ۹۰۰میلیون لیتر هنوز در کارت‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پس از پایان تعطیلات عید سعید فطر حجم بنزین 400 تومانی موجود در کارتهای سوخت به حدود 900 میلیون لیتر رسید که از این میزان حدود 800 میلیون لیتر بنزین 400 تومانی درکارتهای خودروها و مابقی در کارت موتور سیکلت های موجود است.

پیش از تعیطلات عید فطر میزان سهمیه 400 تومانی موجود در کارتهای سوخت یک میلیارد و 300 میلیون لیتر بود که از این میزان یک میلیارد و 100 میلیون لیتر در کارت سوخت خودروها و مابقی در کارت سوخت موتور سیکلت ها وجود داشت.

براین اساس سفرهایی که در تعطیلات عید فطر انجام شد موجب کاهش 400 میلیون لیتری بنزین 400 تومانی شد،اگرچه هنوز مسئولان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی هیچ محدودیت زمانی را برای مصرف این میزان سهمیه بنزین 400 تومانی در نظر نگرفته‌اند اما برخی از مسئولان شرکت ملی پخش انتظار داشتند با حجم سفر انجام شده در این تعطیلات میزان بیشتری از بنزین 400 تومانی کارتهای سوخت مصرف شود.

پیش از این مصطفی کشکولی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به میزان مصرف بنزین در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر گفته بود: در 3 روز ابتدایی تعطیلات عید فطر به طور متوسط 86 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این میزان مصرف پس از اجرای گام دوم قانون هدفمندکردن یارانه ها یک رکورد محسوب می شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: