حجت الاسلام آل هاشم: در نيروهاي مسلح فعاليت هاي خوبي در عرصه قرآني انجام مي شود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:

امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، فرهنگ قرانی در جامعه ما حاکم شده است.


به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم افتتاح مجتمع تخصصی آموزش قران کریم نیروی زمینی ارتش افزود: قران کریم از همه جهت مبارک و موجب هدایت مردم است و الحمدالله امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و توجه ویژه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری به قرآن، فرهنگ قرانی در جامعه حاکم شده است.
وی با بیان اینکه در نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، فعالیت های بسیار خوبی در عرصه قرآنی انجام می شود، گفت: کلاس های قرآن به شکل زیبا و در سطح گسترده در یگان های ارتش برگزار می شود و نیروی زمینی ارتش نیز در فعالیت های قرانی همیشه پیشتاز بوده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در بحث برگزاری مسابقات قرانی نیز تاکنون 33 دوره از این مسابقات در ارتش برگزار شده است و وارد دوره سی و چهارم شده ایم .
حجت الاسلام ال هاشم در ادامه گفت: امسال بیش از ده هزار نفر از کارکنان ارتش در مراسم اعتکاف شرکت کردند و از آغاز ماه مبارک رمضان نیز 9 هزار کلاس قران در تمام یگان های ارتش در حال برگزاری است .
همچنین امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه راه اندازی این مجتمع قرانی در توسعه و گسترش فرهنگ قرانی می تواند مثمرثمر باشد، گفت: امروز اگر اقتدار و صلابتی وجود دارد به برکت تعالیم قرانی است و هر چه عزت ، اقتدار و موفقیت در جامعه کسب می کنیم در سایه قرآن است .
وی افزود : امروز فرهنگ قرانی در تمام لایه های زندگی ما جریان دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: