حجت‌الاسلام آل‌هاشم در جمع فارغ التحصیلان دافوس آجا: دشمنان می‌دانند برخورد فیزیکی با ایران برای آنا

عقاب نیوز:

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در جمع فارغ التحصیلان دافوس آجا:
دشمنان می‌دانند برخورد فیزیکی با ایران برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش گفت: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که برخورد فیزیکی با ایران اسلامی برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: دشمنان می‌دانند برخورد فیزیکی با ایران برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسمی که به مناسبت دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های بیست و یکم و پنجم حرفه‌ای دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) در سالن همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد، گفت: ولایتمداری از ویژگی‌های ارتش و وجه تمایز آن با سایر ارتش های دنیا است.

وی ضمن اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر دانشگاهای ارتش به ویژه دافوس افزود: امروز دانشجویان این دانشگاه با کسب مهارت‌های تخصصی نظامی و علمی لازم در سایه تلاش و ایمان جزء برترین‌ها در سطح منطقه و دنیا هستند.

آل‌هاشم در ادامه پیشرفت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا، امام شهدا و همچنین رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب، همانند سیلی محکمی براستکبار بود و تمام معادلات آنان را برهم زد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به وحدت نیروهای مسلح حول محور ولایت پرداخت و دراین باره خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که برخورد فیزیکی با ایران اسلامی برای آنان بسیار پرهزینه خواهد بود فلذا جنگ نرم و ناتوی فرهنگی را دستور کار خود قرار دادند که البته هوشیاری ما را می‌طلبد و اگر ما کوتاهی کنیم آنان به اهدافشان خواهند رسید.

وی در پایان گسترش فعالیت‌های فرهنگی را تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: بحمدالله امروز ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران با گسترش اینگونه فعالیت ها کارکنانی ولایی و با بصیرت داریم که در تمام زمینه های فرهنگی و دینی در داخل و در سطح منطقه  جزء برترین ها هستند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: