کاهش تعرفه سیم کارت اپراتور دوم
تاريخ : 30 / 3 / 1393برچسب:اپراتور دوم,ایرانسل, عقاب نیوز,کاهش قیمت, | 9:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
مشترکان دائمی ایرانسل از اول تیر برای "تمامی تماس‌های داخل و خارج شبکه" در سراسر کشور و تماس با تلفن ثابت، دقیقه‌ای 499 ریال پرداخت می‌کنند. پیش از این تعرفه تماس خارج شبکه سیم کارت دائمی ایرانسل 625 ریال بود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مشرق، ایرانسل اعلام کرد: براین اساس، تمامی مشترکین قدیمی سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل و آن دسته از مشترکانی که تا 31 شهریور به جمع مشترکین دائمی می‌پیوندند، از اول تیرماه، برای "تمامی تماس های داخل و خارج شبکه" خود در سراسر کشور و حتی تماس با تلفن ثابت، دقیقه‌ای 499 ریال برحسب تعرفه پایه ثانیه‌ای پرداخت خواهند کرد.

تعرفه تماس خارج شبکه سیم کارت های دائمی ایرانسل پیش از این 625 ریال بوده که با اعمال تعرفه جدید به 499 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه کاهش پیدا می‌کند.

مشترکین این سیم‌کارت‌ها در پایان هر دو ماه، یک صورت حساب به همراه جزئیات تفکیک شده تمامی هزینه‌های خود دریافت می‌کنند، خلاصه صورت حساب هم از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی مشترک ارسال می‌شود.

براساس این گزارش، تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل نیز می توانند با تبدیل سیم کارت خود به سیم کارت دائمی، از مزایای تماس از طریق ارزان ترین تعرفه تلفن همراه در ایران برخوردار شوند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: