تغییر قیمت‌های بلیت هواپیما از هفته جاری

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ های متنوع حمل و نقل هوایی از هفته جاری به اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما براساس بند "ب" ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و با تایید اجرایی شدن آن توسط شورای عالی هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری نیز در راستای نظارت بر حسن اجرای طرح دستورالعملی را تهیه و جهت اجرا به شرکت هواپیمایی ابلاغ کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا شرکت‌های هواپیمایی، ضمن اعلام نرخ‌های متنوع به سازمان هواپیمایی کشوری که در برخی مسیرها پائین‌تر از نرخ‌های فعلی و تا درصدی بالاتر از آن تعیین شده است به کار فروش خود ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: براساس این دستورالعمل شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند آمار پروازهای انجام شده خود را به طور فصلی با لحاظ کردن ضریب اشغال صندلی، میزان تاخیرات و یا لغو پروازها به دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کنند.

جهانگیریان ادامه داد: همچنین شرکت‌های هواپیمایی باید فهرست نرخ‌های پروازی خود در مسیرهای مختلف را به صورت به‌هنگام در دسترس عموم قرار داده و آمار عملکرد مالی و عملیاتی شرکت را به سازمان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح شامل بلیت‌هایی که قبل از ابلاغ آن فروخته شده‌اند نمی‌شود، گفت: در طی اجرای طرح جلسات دوره‌ای برحسب نیاز با حضور نمایندگان همه شرکت های هواپیمایی در محل سازمان جهت بررسی مشکلات احتمالی تشکیل خواهد شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: