شرایط جدید خرید بنزین 700 تومانی از امشب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
همچنین سهمیه 700 تومانی واریز شده به کارت های هوشمند سوخت هم در حالی از امشب قابل برداشت است که ذخیره بنزین 400 تومانی کارت های هوشمند سوخت خودروهای شخصی به پایان رسیده باشد.

60 لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای خودروهای شخصی با قیمت 700 تومان تا ساعت 24 امشب در حالی واریز می شود که این سهمیه تنها با به پایان رسیدن ذخیره بنزین 400 تومانی کارت های هوشمند سوخت قابل برداشت خواهد بود.

به گزارش مهر 60 لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای خودروهای شخصی با قیمت 700 تومان تا ساعت 24 امشب چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه در کارت های هوشمند سوخت خودروها واریز خواهد شد.

خرداد ماه سال جاری ٥٠٠ لیتر سهمیه بنزین آزاد با نرخ 1000 تومان در کارتهای سوخت خودروها واریز می‌شود که با پایان یافتن سهمیه 700 تومانی قابل استفاده خواهد بود.

همچنین سهمیه 700 تومانی واریز شده به کارت های هوشمند سوخت هم در حالی از امشب قابل برداشت است که ذخیره بنزین 400 تومانی کارت های هوشمند سوخت خودروهای شخصی به پایان رسیده باشد.

با این وجود مردم می توانند با استفاده از کارت جایگاه داران بنزین را با قیمت 1000 تومانی از پمپ بنزین‌های سراسر کشور خریداری کنند.

با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها هیئت دولت، در اجرای مصوبه مجلس شواری اسلامی در قانون بودجه سال 1393 نرخ های جدید بنزین، گازوئیل و CNG را تعیین کرده بود.

بر این اساس گازوئیل یارانه ای هر لیتر 250 تومان، بنزین سهمیه ای هر لیتر 700 تومان، بنزین آزاد هر لیتر 1000 تومان، بنزین سوپر سهمیه‌ای هر لیتر800 تومان، بنزین سوپر آزاد هر لیتر 1100 تومان و قیمت بنزین تحویلی به خودروهای دولتی هر لیتر 1000 تومان تعیین شد.

شرکت ملی پالایش و پخش نفتی هم اخیرا اعلام کرده است: سهمیه های 400 تومانی باقیمانده در کارت های سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها کماکان معتبر بوده است و دارندگان کارت های سوخت می توانند این سهمیه ها را با همان نرخ 400 تومانی قبلی از جایگاه ها دریافت کنند.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: