آل هاشم :هیئت معارف جنگ تاثیر شگرفی بر اعتقادات دانشجویان ارتشی دارد
تاريخ : 12 / 2 / 1393برچسب:, | 10:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هیئت معارف جنگ که از یادگاران شهید سپهبد صیاد شیرازی است، به لحاظ اعتقاداتی و آموزشی تاثیری شگرف به خصوص بر دانشجویان ارتشی دارد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز ، حجت‌الاسلام محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم بر لزوم گسترش فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان تاکید کرد و گفـت: حضرت آقا بارها بر این نکته که نسل جوان امروز باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند تاکید داشته‌اند و این وظیفه ما و سایر مسئولان لشکری و کشوری است که در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از خصوصیات انسان فراموشی است. غفلت و سرگرم شدن به زندگی روزمره گذشته را از یاد می‌برد. لذا برگزاری یادمان‌ها و برنامه‌هایی که یاد شهدا و راه آنان را نشان دهد، مخصوصا برای جوانان و دانشجویان بسیار مهم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر همین اساس به برگزاری مراسم هجدهمین دوره هیئت معارف جنگ اشاره کرد و گفت: ارزش و اهمیت کار شهدا را باید در جامعه تبیین و روشن کنیم و هیئت معارف جنگ که از یادگاران شهید سپهبد صیاد شیرازی است به لحاظ اعتقاداتی و آموزشی تاثیری شگرف بخصوص بر دانشجویان ارتشی دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: