روحانیون مرزبانان اصلی فرهنگ دینی در ارتش هستند
تاريخ : 19 / 12 / 1392برچسب:, | 6:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدمحمدعلی آل هاشمˈ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : وظیفه ذاتی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نزدیک کردن دل ها بسوی خداست و روحانیون مرزبانان اصلی فرهنگ دینی در این حوزه هستند.

 

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، وی این مطلب را در اختتامیه دهمین گردهمایی روحانیون آجا با حضور آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مرکز همایش های کوثر این سازمان اعلام کرد.

آل هاشم ضمن اشاره به دغدغه های اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص مسائل فرهنگی خاطر نشان کرد: روحانیون به عنوان مرزبانان اصلی مسائل فرهنگی باید نگاهی جدید به مسائل فرهنگی داشته باشند و با استفاده از ابزار و روش های نو، آحاد کارکنان نیروهای مسلح، به ویژه جوانان و سربازان را از تهاجم و ناتوی فرهنگی مصون نگاه دارند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان مطبوعش در خصوص مسائل فرهنگی تصریح کرد: امروز در ارتش، ما نگاهی جدید در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله مباحث قرآنی و موضوعات متنوع مربوط به خانواده کارکنان را دنبال می کنیم و در این خصوص با برنامه ریزی ˈطرح تدبرˈ در حوزه مفاهیم قرآنی و راه اندازیˈمرکز مشاوره خانوادهˈ برای کارکنان، گام های خوبی برداشته ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان در حوزه جنگ نرم خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش باید آگاه ترین افراد به مسائل سیاسی و فرهنگی جامعه باشند تا بتوانند در شرایط بحرانی و نیاز تصمیم درست بگیرند که البته این امر از وظایف اصلی سازمان عقیدتی سیاسی آجا در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

آل هاشم با بیان این که سازمان عقیدتی سیاسی یک سازمان روحانی محور است، افزود: هدف اصلی این سازمان گسترش فعالیت فرهنگی و نزدیک کردن دلهای کارکنان بسوی خداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به تشریح نقش روحانیت و رسالت ذاتی آنان در حوزه جنگ نرم پرداخت و مواردی را در این خصوص عنوان کرد.

وی همچنین ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری دهمین گردهمایی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآورشد: مقدمات برگزاری این گردهمایی پیشتر با برگزاری همایش های مرتبط درسطح ادارات تابعه صورت گرفته بود که روز گذشته (یکشنبه) روحانیون حاضر در این گردهمایی محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب شرفیاب شدند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: