آل‌هاشم: امام راحل استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را کاملا محقق کرد
تاريخ : 21 / 11 / 1392برچسب:, | 2:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل شعار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را تمام و کمال محقق کرد .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، حجت الاسلام آل هاشم در یادواره سرداران شهید سپاه،ارتش و نیروی انتظامی شهرستان شاهرود که در «حسینیه اعظم» مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تبریک میلاد امام عسگری(ع)،به دوران ستمشاهی و مشکلات ملت ایران در آن زمان اشاره کرد و گفت: دوران ستمشاهی دوران ذلت، خاری، بندگی و بردگی ملت برای بیگانگان و استعمارگران شرق و غرب عالم بود و ما از خود اختیار هیچ کاری را نداشتیم و شاه ما بنده آمریکا و استکبار بود.

وی افزود: امام راحل با درک شرایط دوران طاغوت قیام خود را از خرداد 1342 با اعتراض به قوانین شاه آغاز کرد و با روشنگری و بیدار کردن توده مردم قیام جهانی خود را آغاز کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفتد: با اتحاد و همدلی مردم و با قدرت ایمان و اراده راسخ و هدایت های امام بزرگوارمان انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 پیروز و طومار پادشاهی 2500 ساله از این رخت بست.امام راحل شعار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را تمام و کمال با انقلاب اسلامی خود در جامعه ایران محقق کرد و قدرت خودباوری و ایستادگی را به ملت بزرگ ایران تزریق و شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را در جامعه نهادینه کرد.

آل هاشم با اشاره به ثمره‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: بیداری اسلامی‌ای که ما امروز شاهد آن هستیم یکی از ثمرات انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل است که امروز کشورهای اسلامی را در بر گرفته است. بیدار کردن دلهای مُرده جهان در مبارزه با استکبار و طاغوت ثمره دیگر انقلاب اسلامی است که ما امروز در سراسر دنیا و حتی در آمریکا شاهد آن هستم و مردم با قدرت از حقوق خود دفاع و خواستار آن هستند.القای روحیه امید و عدم وابستگی کشور به قدرت‌های دنیا،امام را شخصیتی برجسته و والا معرفی کرده که در طول تاریخ نام و یاد ایشان همواره در نسل‌های بعدی انقلاب جاودان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره دستاوردهای مختلف کشور در عرصه‌های مختلف گفت: شناخت و آگاهی دشمنان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ایران و ایرانی برای دستیابی به جایگاه برتر و کسب همین موفقیت‌ها بوده و هست که نگرانی او را در پی‌داشته است. ریشه تمام عداوت‌های بیگانگان را باید در این نکته یعنی انسجام مردم برای الگوسازی و رشد و پیشرفت همه جانبه کشور جستجو کرد.هرگز نباید اجازه بدهیم که تبلیغات رسانه‌ای از جمله ماهواره‌ها و لفاظی‌های عوام‌فریبانه کسانی که با هزاران شگرد گوناگون تلاش دارند تا منافع مردم و کشور بزرگ ایران را هدف قرار دهند، ما را فریب داده و از مسیر خود منحرف سازد.

وی با اشاره به نقش رهبری فرزانه انقلاب گفت: اگر ما امروز ایران مقتدر در منطقه و حتی دنیا داریم به برکت هدایت‌ها و ارشادات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی رمز اقتدار و صلابت ایران اسلامی را بصیرت و ولایت دانست و عنوان کرد: ملت ما با بصیرت و هوشیاری و پیروی از ولایت همچنان قدرتمند و با اقتدار ایستاده و دشمنان از توطئه‌های خود طرفی نخواهند بست.

این یادواره به یاد سرداران شهید سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و از جمله سرداران شهید حسین عرب عامری، حسین غنیمت‌پور،کشاورزیان،علیاری،پژوهنده و 20 سردار شهید دیگر سپاه اسلام برگزار شد.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: