رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: برخی درصدد تحریف انقلاب در راستای منافع خود هستند

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روز به روز عمیق تر و مستحکمتر می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از   روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،حجت الاسلام والمسلمین « سیدمحمدعلی آل هاشم » روز چهارشنبه در همایش ˈعاشورائیان عصرغیبتˈ که با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروی زمینی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.

آل هاشم با اشاره به فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به بررسی علل و مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های منطقه پرداخت.

وی اظهار داشت: خلاف آنچه در سایر کشورها شاهدیم، در انقلاب اسلامی ایران، این اسلام بود که مردم را به خیابان ها آورد و باعث پیروزی انقلاب شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که برخی افراد سعی می کنند انقلاب را در راستای منافع خود تحریف کنند، افزود: هرچند برخی سعی کرده و دارند تا انقلاب اسلامی ایران را در ردیف سایر انقلاب ها و تحولات دنیا قرار دهند اما در عمل نظرات آنها با واقعیت های موجود، فاصله بسیاری دارد زیرا موتور محرکه انقلاب ما ˈ اسلام ˈ و ˈ نقش بی بدیل رهبری ˈ بوده است.

آل هاشم در ادامه به نقش و جایگاه رهبری در پیروزی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین عامل در شکل گیری نهضت اسلامی و پیروزی آن در بهمن 57، نقش ولایت فقیه و رهبری توانمند امام خمینی(ره) بود.

وی سپس به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: احیای اسلام، دینمداری، معنویت گرایی، بیداری اسلامی در کنار عزت و استقلال، از جمله دستاوردهایی هستند که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد.

آل هاشم اظهارداشت: ایران در گذشته همواره در راستای منافع غرب عمل می کرد اما با پیروزی انقلاب اسلامی، ما شاهد استقلال در سیاست ها هستیم و امروز می توان ادعا کرد که ایران اسلامی یکی از مستقل ترین کشورهای جهان است.

وی در ادامه به مذاکرات هسته ای میان ایران و کشورهای1+5 اشاره کرد و گفت: امروز آنچه که مورد بهانه جویی دشمن قرار گرفته ، در ظاهر فعالیت های هسته ای ماست اما به وضوح روشن است که حساسیت برروی برنامه اتمی کشور صرفاً برای تحت فشار قرار دادن ایران است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: آنچه واقعاَ موجب نگرانی در جبهه دشمن شده است نه فعالیت های هسته ای، بلکه موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که روز به روز عمیق تر و مستحکم تر می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، درک صحیح از موقعیت و شناخت وظیفه را در شرایط فعلی از مهمترین مسائل برشمرد و تصریح کرد: باید موقعیت کشور را در برابر تهدیدهای دشمن بشناسیم و بر روی مولفه های بصیرت تأکید داشته باشیم چرا که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، بصیرت همانند قطب نمایی است که می تواند جهت صحیح حرکت ما را تعیین و تضمین کند.

آل هاشم با بیان این که امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران رسالت خطیری را برعهده دارند، تصریح کرد: فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در دو جبهه، جنگ نرم و سخت قرار دارند و دشمن که در سال های اخیر جنگ سخت علیه ایران را پرهزینه ارزیابی کرده، جنگ نرم را با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی و باورها به شدت دنبال می کند.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: