2 مظنون شلیک به گوزن زرد پارک پردیسان به پلیس آگاهی معرفی شدند
تاريخ : 1 / 11 / 1392برچسب:, | 12:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: 2 نفر به عنوان مظنون اصلی برای شکار گوزن زرد در پارک پردیسان به دستگاه انتظامی معرفی شدند.

 دکتر محمدهادی حیدرزاده در رابطه با شلیک به گوزن زرد در پارک پردیسان افزود:‌ این حادثه شنبه شب اتفاق افتاده و لاشه گوزن صبح روز بعد دیده شد.

وی با اشاره به این که ساعت دقیق وقوع این اتفاق مشخص نیست چرا که از بیرون پارک به این گوزن شلیک شده است در رابطه با پیگیری این حادثه تصریح کرد:‌ تمام تلاشمان را برای پیدا کردن عاملان این حادثه انجام می‌دهیم و دستگاه انتظامی نیز در این امر ورود کرده است.

به گفته وی به 2 نفر در این خصوص مظنون هستیم که این افراد به پلیس آگاهی برای پیگیری‌های بعدی معرفی شده‌اند.

 متخلفان شنبه شب با شلیک 3 گلوله از داخل اتوبان همت یک راس گوزن زرد ایرانی را که در محوطه فنس‌کشی شده پارک طبیعت پردیسان تهران نگهداری می‌شد کشتند.

پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز اعلام کرد: در پی شلیک به یک راس گوزن زرد در پارک طبیعت پردیسان پرونده این حادثه در پلیس آگاهی تهران بزرگ به جریان افتاد.

بر این اساس شناسایی نوع اسلحه‌ای که از آن به این گوزن شلیک شده است در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر این که هنوز مظنونی در این حادثه دستگیر نشده است افزود: در عین حال تحقیقات از افراد مظنون حادثه با هماهنگی حراست سازمان حفاظت محیط زیست در حال انجام است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: