محمدجواد شریفی راد، هنرمند عرصه دفاع مقدس به دیار باقی شتافت
تاريخ : 18 / 10 / 1392برچسب:, | 3:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بر اثر انفجار در شهرک دفاع مقدس در محل فیلمبرداری فیلم «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی، صبح امروز چهارشنبه 18 دی ماه محمد جواد شریفی راد از افسران بازنشسته نیروی هوایی ارتش جان خود را از دست داد.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی نهاجا، بر اثر انفجار ناگهانی نارنجک در یک خودرو که برای بخش جلوه های ویژه فیلم معراجی ها استفاده می شد، محمدجواد شریفی راد هنرمند عرصه دفاع مقدس پس از سالها تلاش در این عرصه به منظور انعکاس ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بنابر این گزارش، شریفی راد در 7 آذرماه 1355 به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و پس از سالها ایثار و تلاش در زمینه تخریب و خنثی سازی موشک و بمب های ناشی از حملات رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس و سالها استادی در زمینه تخریب و خنثی سازی در مرکز نگهداری هواپیمای مرکز آموزشهای هوایی شهید خضرایی در آذرماه سال 1385 با درجه سروانی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

گفتنی است وی پس از بازنشستگی به عنوان مدیر جلوه های ویژه فیلم و سریال های ماندگاری همچون حمله به اچ 3 ، عبور از خط سرخ ، دایره سرخ ، خداحافظ رفیق، شکارچی شنبه، نفوذی، اخراجی ها، محمد رسول الله (ص) و ... هنرنمایی می کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: