خودروسازان فروش فوری را متوقف کردند
تاريخ : 18 / 10 / 1392برچسب:, | 8:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وی با بیان این نکته که در خودروهای خارجی هم شاهد کاهش قیمت اندکی بوده‌ایم، افزود: ممانعت شرکت‌های خودروساز داخلی از فروش فوری محصولات خود باعث شده تا عرضه و تقاضا در بازار معقول و کاهش قیمت اتفاق نیفتد.

تسنیم- زمزمه تغییر تعرفه واردات خودرو و توقف فروش فوری از سوی خودروسازان باعث شد، کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو طی این هفته تاحدودی متوقف شود و البته معاملات هم کمی رونق بگیرد.

بازار خرید و فروش خودرو این روزها همچنان با بلاتکلیفی در سرنوشت قیمت‌ها و البته امید مردم به کاهش قیمت فعالیت خود را ادامه می‌دهد. درحالی‌که مقامات وزارت صنعت و شخص وزیر از عدم تغییر قیمت خودرو تا پایان سال خبر داده بودند، اما هنوز مردم در خرید خودرو تعلل کرده و امید ارزانی آن را دارند.

زمانی افشار رئیس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو کشور در همین ارتباط با اشاره به اینکه این هفته وضعیت بازار خرید و فروش خودرو در مقایسه با روزهای گذشته تا حدودی از رکود خارج شده است به خبرگزاري تسنیم گفت: به عنوان نمونه برخی از مدل‌ها همانند 206 و پژو پارس که خریدو فروش اندکی داشتند این هفته مشتریانی را کسب کرده‌اند.

وی با بیان این نکته که در خودروهای خارجی هم شاهد کاهش قیمت اندکی بوده‌ایم، افزود: ممانعت شرکت‌های خودروساز داخلی از فروش فوری محصولات خود باعث شده تا عرضه و تقاضا در بازار معقول و کاهش قیمت اتفاق نیفتد.

اظهارات این مقام مسوول در اتحادیه فروشندگان در حالی عنوان می‌شود که به اعتقاد فعالان بازار خودرو هم‌اکنون با ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سیسی به کشور قیمت آنها در بازار کاذب شده است به نحوی که هیچ اطمینانی از قیمت فعلی این خودروها در بازار وجود ندارد. البته در خودروهای پایین‌تر از 2500 سیسی نیز بازار با در نظر گرفتن دلار 3 هزار تومانی فقط شاهد کاهش 5 درصدی قیمت آنها بوده است.

به اعتقاد این فروشنده خودرو، خریداران از چند روز گذشته در بازار معاملاتی خودروهای خارجی با زمزمه‌های تغییر پلکانی تعرفه واردات خودرو سعی در خرید خودروی مورد نیاز خود در اسرع وقت دارند.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: