رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان: چادر، نیاز فوری مردم زلزله‌زده بستک است
تاريخ : 12 / 10 / 1392برچسب:, | 3:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به زلزله در غرب این استان گفت: با توجه به سردی هوا و احتمال بارندگی، نیاز فوری مردم زلزله‌زده در شهر بستک و روستاهای همجوار آن، چادر و وسائل گرمایشی است.

احمد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به مردم زلزله‌زده در استان هرمزگان اظهار کرد: زلزله صبح امروز تاکنون یک نفر کشته و 30 مجروح داشته است. تخریب عمده در شهر بستک مشاهده شده اما روستاها هم متاثر شده‌اند.

جباری با بیان این‌که «هنوز نیازهای اولیه مردم زلزله‌زده برطرف نشده است» گفت: مردم در انتظار رسیدن کمک‌های مورد نیاز هستند.

نماینده بستک ادامه داد: از استان‌های همجوار کمک‌هایی در حال ارسال است. همچنین عده‌ای از مسوولان استانی در منطقه مستقر شده‌اند و عده‌ای ازجمله استاندار در راه هستند که از آخرین وضعیت منطقه زلزله‌زده بازدید کنند

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که «هنوز اقدام خاصی برای آواربرداری انجام نشده است» گفت: مسوولان در تلاش هستند تا برق و آب را تامین کنند. همچنین دوستان ستاد مدیریت بحران و هلال احمر مشغول توزیع چادر هستند اما تعداد چادرها بسیار کم است و نیاز اول مردم زلزله‌زده، چادر است چراکه هوا رو به سردی می‌رود و احتمال بارندگی وجود دارد.

نماینده مردم غرب هرمزگان تاکید کرد: روند کمک رسانی به زلزله زدگان شهرستان بستک بسیار کند است و باید متولیان امر برای جلوگیری از بروز حوادث دیگر امداد رسانی را تسریع بخشند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز زمین لرزه‌ای به قدرت 5/5 ریشتر ساعت 6 و 40 دقیقه صبح شهر بستک و حوالی آن را در غرب استان هرمزگان لرزانده است.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: