باران تا فردا در تهران ادامه دارد
تاريخ : 13 / 9 / 1392برچسب:, | 11:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کارشناس هواشناسی با پیش‌بینی بارش برف در مناطق سردسیر کشور و باران برای سایر مناطق از جمله تهران، گفت: بارش باران تا فردا در پایتخت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز ، محمد اصغری در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هم اکنون مناطق واقع در نیمه غربی کشور شاهد بارش باران هستند، اظهار داشت: بارش باران در آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، مازندران، مرکزی، همدان و با تأخیر در خراسان رضوی طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بارش‌ها کم کم مناطق واقع در شمال شرق کشور را نیز درگیر می‌کند افزود: به طوری که طی روزهای آینده استان‌های خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم و کردستان نیز بارش باران را تجربه خواهند کرد.

وی یادآور شد: طی فردا استان کرمان شاهد وزش باد با سرعت نسبتاً شدید خواهد بود.

وی در ادامه با پیش‌بینی بارش برف و باران در استان کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان‌های گلستان، گیلان، مازندران و مرکزی نیز بارانی می‌شوند.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: شدت بارش‌ها در سواحل دریای خزر قابل توجه خواهد بود به طوری که پیش‌بینی می‌شود شاهد آب گرفتگی معابر عمومی باشیم.

اصغری بیان داشت: هوای سرد به کشور نفوذ کرده است و بر همین اساس شاهد کاهش دما همراه با وزش باد در سواحل دریای خزر خواهیم بود.

وی درباره بارش برف در مناطق ادامه داد: برف برای کردستان، آذربایجان شرقی (بلده) پیش‌بینی می‌شود البته ارتفاعات تهران از جمله فیروزکوه و آبعلی نیز شاهد بارش برف خواهند بود.

وی درباره بارش باران در تهران ادامه داد: بارش برای سطح شهر تهران طی امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود به طوری که می‌توان گفت طی روزهای آینده شاهد زوج و فرد کردن خودروها از در منازل و همچنین تعطیلی مدارس نخواهیم بود.

اصغری ادامه داد: طی روز پنج‌شنبه نیز شمال شرق، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز باز هم بارندگی خواهیم داشت البته برای روز جمعه نیز کم کم از سمت نیمه غربی هوا صاف می‌شود.

کارشناس هواشناسی همچنین از ورود موج جدید بارش به کشور طی روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: