واژگونی خونین اتوبوس درآزادراه قم–تهران
تاريخ : 30 / 8 / 1392برچسب:, | 9:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان قم – تهران واژگون شد.
به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: در ساعت 4:28 صبح امروز وقوع یک مورد حادثه رانندگی از نوع واژگونی اتوبوس به آدرس اتوبان قم – تهران بعد از عوارضی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام عوامل ایستگاه 50 به محل حادثه ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اراک به سمت تهران در حال حرکت بوده با 18 مسافر ناگهان از مسیر خود منحرف شده و پس از تغییر مسیر بر روی گاردریل‌های میان جاده واژگون شده است.

ملکی با اشاره به اقدامات آتش نشانان برای کمک به افراد حادثه دیده افزود: آتش نشانان چهار تن از مسافران شامل سه مرد و یک زن را در حالی که مصدوم شده بودند از اتوبوس خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: البته بنا به گفته راننده اتوبوس و تعداد دیگری از شهود تعداد مصدومان این حادثه بیشتر بوده که شماری از آنان یا خودشان یا توسط افراد دیگر به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

وی اضافه کرد: پس از نجات افراد، آتش‌نشانان به کمک یک دستگاه جرثقیل اتوبوس را به حالت اولیه درآورده و به محل امن منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ساعت 5:13 به عملیات خود خاتمه دادند، افزود: در روزهای بارانی که جاده لغزنده می‌شود بهتر است رانندگان توجه بیشتری به اصول ایمنی و سرعت مجاز داشته باشند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه از سوی عوامل راهور بررسی و اعلام خواهد شد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: