پیام تسلیت تشکل های بازار بمناسبت درگذشت مرحوم عسگراولادی
تاريخ : 15 / 8 / 1392برچسب:, | 10:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تهران بزرگ - جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، شورای اصناف کشور، مجامع امور صنفی تولیدی و توزیعی تهران و جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار با صدور اطلاعیه ای درگذشت یاردیرین امام(ره) و رهبری را تسلیت گفتند.

 

در اطلاعیه جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: درگذشت یاردیرین امام(ره) و رهبری و مبارز دیرین نهضت اسلامی ˈحاج حبیب الله عسگراولادیˈ همه علاقمندان انقلاب اسلامی و یاران امام راحل را اندوهگین کرد.

آن مرحوم بی شک از خالص ترین مبارزان با رژیم ستم شاهی و از امین ترین عاشقان امام(ره) و رهبری بود.

این اطلاعیه می افزاید: ایشان که نام خود را با سالهای طولانی مبارزه، تلاش و تحمل فشارهای فراوان مجاهدت مزین نموده سردمدار صیانت از ارزش های نظام و رهبری بوده و همواره خود را به عنوان شخصیتی اخلاقی و حافظ منافع نظام و پیرو بی چون و چرای رهبری و ولایت فقیه در اذهان ملت ایران ثبت و سابقه ای درخشان از خود برجای گذارد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، شورای اصناف کشور، مجامع امور صنفی تولیدی و توزیعی تهران و جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار رحلت آن فقید سعید را به محضر رهبر معظم انقلاب، بیت محترم و خانواده های عزادار صمیمانه تسلیت عرض می کند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: