آیت الله آل هاشم: قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آیت الله آل هاشم:
قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود/ با امر به معروف و نهی از منکر آبروی مسلمانان حفظ می شود
تبریز- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت تبریز گفت: قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و مسلمانان با امر به معروف و نهی از منکر آبروی یکدیگر را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی آل‌هاشم در جمع نمازگران جمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: در ماه محرم مسلمانان از آرمان های امام حسین (ع) درس بگیرند و با امر به معروف و نهی از منکر کردن برادران خود بتوانند شاهد جامعه ای سالم تر باشند.

وی افزود: آیت الله قاضی طباطبایی، خمینی آذربایجان نامیده می شد و ایشان در حوزه علمیه قم یکی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) بودند.

امام جمعه موقت تبریز اضافه کرد: آیت الله قاضی طباطبایی یک شخصیت روحانی و روحانی پرور داشتند و به این علت وی را خمینی آذربایجان می نامیدند.

آیت الله  آل هاشم با اشاره به شهادت حسین فهمیده شهید سیزده ساله در زمان جنگ تحمیلی گفت: در زمان جنگ تحمیلی حسین فهمیده با بستن نارنجک بر کمر خود زیر تانگ دشمن رفت و آنها را نابود کرد و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: در روز سیزده آبان ماه سالجاری مردم هم صدا با یکدیگر از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و در مقابل دشمانان خواهند ایستاد.

آیت الله آل هاشم روز سیزده آبان ماه را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: در روز سیزده آبان ماه در کشور حوادث مهمی رخ داده است و در این روز مردم زیادی از کشور برای دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) به شهادت رسیدند.

وی تکریم بازنشستگان را برای نهادها، سازمان ها و ادارات ضروری دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه بازنشستگان آیینه شاغلان هستند، باید در هر زمان توسط نهادهای مربوطه از مقام آنها تجلیل شود، چرا که در کار تجربه مهم تر از علم به شمار می رود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: