پرتاب نارنجک براي جلوگيري از اجراي حکم قصاص/28 نفر زخمی شدند
تاريخ : 22 / 7 / 1392برچسب:, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پليس ايلام: دقايقي پيش به دنبال اجراي حکم قصاص در زندان مرکزي ايلام اقوام قاتل اقدام به پرتاب يک نارنجک ساچمه اي به سمت درب ورودي زندان کردند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پلیس استان ایلام دقایقی قبل در اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز به دنبال اجراي حکم قصاص در زندان مرکزي ايلام اقوام قاتل اقدام به پرتاب يک نارنجک ساچمه اي به سمت درب ورودي زندان کردند که موجب مجروحيت چند تن از کارکنان انتظامي و مردم شد.
 
اين گزارش حاکي است، بر اين اساس ، بلافاصله ماموران انتظامي مستقر در محل موفق شدند عاملان انفجار را شناسايي و درحالي که ضامن نارنجک را در دست داشتند دستگير کنند.
 
گفتني است متهمان پس از دستگيري به پليس آگاهي تحويل داده شدند.

** 28 نفر زخمی شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بهرام‌نیا لحظاتی پیش اظهار داشت: امروز صبح در حین اعدام یکی از قاتلان در داخل زندان مرکزی ایلام عده‌ای سعی بر اخلال در نظم داشتند.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: این افراد با انفجار نارنجکی از نوع ساچمه‌ای قصد اخلال در نظم و اجرای حکم را داشتند که متاسفانه 28 نفر از حاضران را زخمی کردند.

این مسئول اضافه کرد: ماموران حاضر در محل بلافاصله عاملان این حادثه را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی دادند. اکنون نیز با بررسی‌های به عمل آمده حال عمومی افراد زخمی شده مطلوب گزارش شده است.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: پلیس و دستگاه قضایی نیز موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: