نماینده ولی فقیه در ارتش : ارتش در امور قرآنی یکی از پیشگام ترین سازمانهاست
تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 12:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در امور قرآنی یکی از پیشگام ترین سازمانها بوده به طوری که 33 دوره مسابقه قرآنی را تاکنون برگزار نموده و کمتر سازمانی از این پیشینه برخودار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در امور قرآنی یکی از پیشگام ترین سازمانها بوده به طوری که 33 دوره  مسابقه قرآنی را تاکنون برگزار نموده و کمتر سازمانی از این پیشینه برخودار است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده کارکنان آجا با بیان این که  این سازمان به سبب اهمیت  موضوع خانواده از چند سال قبل برگزاری مسابقات قرآن کریم وی‍ژه خانواده ها و خواهران شاغل را در دستور کار خود قرار داد، گفت: به حمد الله هر سال بر کیفیت و کمیت این مسابقات افزوده می شود.

 نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص این که جامعه ایران اسلامی ما باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشد، گفت: در این راستا، ارتش فعالیت درخشانی داشته است و در این دوره از مسابقات بیش از 80 حافظ جدید قرآن کریم به عرصه مسابقات وارد شده اند.

 

وی با اشاره به موفقیت های کارکنان ارتش در مسابقات بین الملی قرآنی، گفت: در سال 88 جناب شجاع زویدات و محمد مشمول از خانواده کارکنان ارتش به ترتیب عنوان نفر اول مسابقات بین المللی قرآن تهران و مقام اول مسابقات بین المللی کشور لیبی را کسب کردند که می توان گفت ارتش نه تنها در میان نیروهای مسلح، بلکه در جهان اسلام نیز در این زمینه حرف برای گفتن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه به آماری در خصوص  سیزدهمین دوره مسابقات خواهران و خانواده کارکنان ارتش اشاره کرد و افزود: در بخش خانواده ها مسابقات در رشته های قرائت ترتیل، حفظ و مفاهیم در بین فرزندان، همسران و دانشجویان خانواده کارکنان ارتش برگزار شد و شرکت کنندگان در 10 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین در رشته های مسابقات  خانواده ها در بخش خواهران که در 10 رشته برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته های قرائت ترتیل، حفظ و مفاهیم بایکدیگر به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به برگزاری مسابقات قران خانواده ها در هشت رشته و خواهران شاغل در همین تعداد رشته، ادامه داد: از مجموع 388 نفر راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات،330  نفر در مسابقات حضور یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش خواهران شاغل در مرحله مقدماتی 537 نفر و نهایی ادارات 168 نفر حضور یافتند که در نهایت 82 نفر به  مرحله پایانی راه یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به شرکت کنندگان در بخش خانواده ها نیز گفت: بیش از 11 هزار نفر در مراحل مقدماتی و منطقه ای شرکت کردند، 537 نفر در بخش ادارات و  248 نفر نیز به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: