تاريخ : 21 / 6 / 1392برچسب:پایگاه,خبری,عقاب نیوز, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش رسانه های خبری آمریکا رسوایی جنسی بین مقامات امنیتی زندان مینه سوتا با منتشر شدن نامه یکی از قربانیان همجنس گرایان فاش شد.

به گزارشپایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل ازخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبه نقل از نیویورک تایمز افسران امنیتی زندان مینه سوتا با برقراری رابطه جنسی میان زندانیان و آنان مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌دادند شناسایی و به عنوان مجرم معرفی و چهار تن از آنان تحت درمان و یک تن دیگر به اعدام محکوم شد.

یکی از این افسران پس از دستگیر شده به تعرض و تجاوز به دها تن از دختران جوان زندانی شده در این زندان اعتراف و اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش این خبرگزاری نام چهار افسر دستگیر شده که محکوم به اعدام اند در خبرگزاری ها به دلیل محرمانه بودن اطلاعات منتشر شده، افشای این رسوایی توسط یکی از زندانیان صورت گرفت این زندانی پس از آنکه رابطه سه ماه خود با یکی از افسران به عنوان قربانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود یک نوشت و  از والدین خود تا هر چه زودتر برای آنان کاری انجام دهند.

والدین وی با مشاوره با خبرگزاری نیویورک تایمز از آنان خواست تا برای پایان دادن به ارتباط نادرست اقدام کنند.

این خبرگزاری با ارسال فکس مسئولان زندان را از حضور افسران فاسد مطلع و پس از شناسایی آنان برای درمان از زندان خارج و از مقام های عزل شدند.

براساس حکم ارائه شده برادر نظامی نیکلاس یکی از این پنج افسر به دلیل برقراری رابطه جنسی با 4 زندانی 15 تا 16 ساله این زندان به اعدام محکوم شده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: