تشکیل کمیته‌ی درباره فیسبوک در ریاست‌جمهوری
تاريخ : 20 / 6 / 1392برچسب:, | 1:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این وزارتخانه در مورد افزایش پهنای باند اینترنت در کشور گفت: در یک ماه گذشته با کمک دوستان در وزارتخانه تلاش کردیم که 20 گیگابیت در ثانیه بر پهنای باند بین‌الملل‌مان اضافه کنیم و 15 گیگابیت در ثانیه نیز به پهنای باند داخلی اضافه کنیم و ان‌شاءالله همان‌طور که گفته بودیم در طی 100 روز اول فعالیت دولت این رقم را به دو برابر افزایش خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایسنا وی همچنین گفت: ما تلاش داریم که زیرساخت‌ها را آماده کنیم تا پهنای باند را بیش از پیش افزایش دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در ارتباط با اینکه آیا دولت قصد ندارد در راستای رفع فیلترینگ شبکه اجتماعی فیس‌بوک اقدامی انجام دهد، با توجه به اینکه تعدادی از اعضای دولت در این شبکه اجتماعی حضوری فعال دارند، گفت: در مورد حضور برخی از اعضای دولت در فیس‌بوک کمیته‌ای در ریاست‌جمهوری در این ارتباط تشکیل شده است.

وی همچنین صفحه‌ای که به نام وی و الهام امین‌زاده معاون حقوقی رییس‌جمهور در این صفحه اجتماعی ایجاد شده است را واقعی ندانست.

واعظی افزود: به هر حال اعضای دولت مقامات رسمی هستند و صحبت‌هایی که از سوی آنها در فیس‌بوک مطرح می‌شود موضع دولت محسوب می‌شود. بنابراین همان‌طور که گفتم کمیته‌ای در ریاست‌جمهوری در این ارتباط تشکیل شده تا تصمیمی در این ارتباط گرفته شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: