پیش ثبت نام عتبات عالیات از امروز آغاز می‌شود
تاريخ : 16 / 6 / 1392برچسب:, | 9:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات از امروز خبر داد و گفت: پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات تا تاریخ 29 شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از فارس، مسعود اخوان گفت: از امروز و همزمان با ولادت حضرت معصومه(ع) و آغاز هفته حج و زیارت ثبت نام عتبات عالیات آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت (http://atabat.haj.ir) ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام‌ها تا 29 شهریور ماه ادامه دارد و نتایج قرعه کشی روز 30 شهریورماه قرعه کشی انجام می‌شود و روز 31 شهریور از طریق سامانه (http://atabat.haj.ir) اعلام می‌شود تا برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: متقاضیانی که در این مدت ثبت نام کنند از 16 مهرماه سال جاری تا 22 آذرماه به عتبات مقدسه اعزام می‌شوند و در این مدت روز عرفه، عید قربان و عید غدیر را داریم که امیدواریم زائران بتوانند از این ایام به بهترین نحو استفاده کنند.

اخوان تصریح کرد: به منظور رفاه حال زائران و به منظور اینکه تمام افرادیکه تمایل دارند در این ایام در عتبات عالیات حضور داشته باشند ظرفیت‌های اعزام را افزایش دادیم تا تعداد بیشتری بتوانند اعزام شوند.

وی به تمام زائران توصیه کرد: تنها در قالب کاروان‌های مجاز سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات سفر کنند و از اعزام انفرادی به مرزها به طور جدی خودداری کنند همچنین از طریق دفاتر غیرمجاز و واسطه‌ها اقدام به سفر نکنند.

اخوان خاطرنشان کرد: قیمت‌ها نیز هیچ تغییری نداشته و مانند دوره‌های قبل است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: