پذيرش دانشجو در مقاطع تحصيلي کارشناسي و کارشناسي ارشد
تاريخ : 14 / 6 / 1392برچسب:, | 4:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب گفت: با افتتاحيه دانشکده هنر و معماري دانشگاه تهران جنوب در سال تحصيلي جديد در مقاطع تحصيلي کارشناس و کارشناسي ارشد دانشجو پذيرش مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز دکتر ليلا کريمي فرد عضو گروه معماري دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: حدود 16 سال است که دانشگاه تهران جنوب در بخش دانشکده فني گروه معماري فعاليت مي‌کرد ولي اين گروه کم کم گسترش يافت و رشته‌هاي متعددي چون شهرسازي و طراحي لباس به آن افزوده شد.

وي افزود: از اين رو به فکر تاسيس دانشکده هنر و معماري افتاديم که کار اوليه آن حدود شش ماه پيش آغاز شد و دو ماه پيش نيز پروپزال آن ارائه شد و پس از صدور مجوز وزارت علوم دانشکده هنر و معماري دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب امروز چهارشنبه 13 شهريور ماه افتتاح شد.

اين استاد دانشگاه با بيان اينکه رشته هنر و معماري مورد پسند و علاقه مردم و جوانان است ادامه داد: با استفاده و بهره‌گيري از اساتيد بنام و برجسته هنري مي‌توانيم دانشجويان بيشتري را جذب رشته هنر و معماري کنيم.

عضو هئيت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب اظهار داشت: در هر ترم تحصيلي تقريبا 90 دانشجو در مقطع کارشناسي و 50 دانشجو در مقطع کارشناسي ارشد پذيرفته مي شود که تامين امکانات لازم از جمله نيازهاي دانشجويان رشته هنر و معماري است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: