تاريخ : 2 / 6 / 1392برچسب:, | 8:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر کل اداره استاندارد استان مرکزی از توزیع روغن غیر استاندارد در استان خبر داد و گفت: این روغنهای زیتون تقلبی با نام تجاری "رود بارك" مورد تایید نیست.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از آفتاب: سید سعید میرنظامی افزود:  با توجه به توزيع و فروش  روغن زيتون با نام تجاري رود بارك در سطح بازار استان  ، بدون علامت  استاندارد و كيفيت نا مطلوب، از هم استاني هاي عزير خواهشمند است از خريد و يا مصرف اين محصول خودداري نمايند.

وی ادامه داد: لذا مصرف كنندگان  در صورت مشاهده و يا خريد روغن زيتون بدون بو با نام تجاري رودبارك نسبت به عودت آن به محل خريد اقدام کنند.

میرنظامی مدنی با تاکید بر اینکه همچنين فروشگاههاي مواد غذايي در صورت موجودي محصول فوق ،سريعاٌ نسبت به عودت آن اقدام نمايند گفت: مصرف کنندگان در صورت عدم تحويل محصولات از سوي فروشندگان ،مراتب را به اداره كل استاندارد استان مركزي از طريق سامانه تلفني 1517 و يا شماره تماس 3674400 اعلام فرماييد

به گزارش مهر،وی اظهارداشت: از آنجايي كه توزيع ، تمركز و فروش روغن زيتون بدون نشان استاندارد تخلف محسوب مي گردد در صورت مشاهده توسط بازرسان اين اداره كل ،علاوه بر جمع آوري و توقيف محصولات ، پرونده متخلفين به مراجع قضايي ارسال می شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: