جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود
تاريخ : 22 / 5 / 1392برچسب:عقاب نیوز,نرم افزار, | 10:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 سیستم عامل های آندروید و جاوا و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

 

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

** شکار پرندگان - سیمبیان انا


دانلود بازی شکار پرندگان BIRD HUNTER برای تلفن های سیمبیان، حتما با سری بازی های شکار مرغابی ها آشنا هستید که سیر تکامل خود را از کنسول های میکرو شروع کرده اند و حالا با گرافیک بیشتر و گیم پلی عالی تر برای سیستم عامل سیمبیان عرضه شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

** قارچ خور - جاوا


مطمئنا شما نیز یکی از طرفداران بازی محبوب ماریو یا همان قارچ خور هستید.این نسخه از بازی نسبت به نسخه های دیگر تغییراتی قابل توجه در خود داده است که باعث جذاب تر شدن این بازی شده است. این بازی مناسب برای تمامی گوشی های دارای رزولوشن ( 360x640 ) می باشد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

** سرعت در بزرگراه - آندروید


مسابقه ی سرعت در بزرگراه Speed Racing Drag Highway ک بازی امتیازی و سرعتی با گیم پلی بسیار عالی اندرویدی است. در این بازی باید ماشین خود را در سرعت بالا کنترل کنید و تا جایی که میتوانید بدون صدمه ماشین برانید تا امتیاز های زیادی کسب کنید.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: