آل‌هاشم: رسانه‌ها تاثیر بسزایی در توان بازدارندگی کشور دارند

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رزمایش‌ها یک تمرین نظامی هستند که نحوه انعکاس اخبار آن بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسزایی در بازدارندگی دشمنان دارد.

 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز :به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاعی صیح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، مسئولان عقدیتی و اداره اخبار نیروهای چهارگانه ارتش، خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و تصویری و خانواده شهدای اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به بحث حفاظت اطلاعات و مسائل امنیتی در انتشار اخبار نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: همه ما باید در این راستا آیین‌نامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص انعکاس اخبار اجرا کنیم.

آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنانش به انعکاس و اطلاع رسانی در حوزه توانمندی‌های مختلف ارتش بخصوص در حوزه پزشکی تاکید کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه نحوه پوشش اخبار رزمایش‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: رزمایش‌ها یک تمرین نظامی هستند که نحوه انعکاس اخبار آن بسیار حائز اهمیت است. این رزمایش‌ها پیام‌های روشنی برای دشمنان و دوستانمان دارد و به قدرت کشور پی می‌برنند که باعث بازدارندگی و جلوگیری از نفوذ دشمنان می‌شود.

* نیمی از توان بازدارندگی کشور نتیجه کار رسانه هاست

حجت الاسلام محمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز طی سخنان کوتاهی در این مراسم اظهار داشت: اگر ارتش و سپاه و نیروهای مسلح وظیفه خود را در اوج آمادگی برای دفع تجاوز نگه دارند در اصل 50 درصد بازدارندگی صورت گرفته و 50 درصد بقیه به خاطر نقش رسانه‌هاست.

وی ادامه داد:اگر دشمن  بداند ما چکار می‌کنیم بداند ما چقدر آمادگی و توان دفاعی داریم و از بنیه‌های اعتقادی و ایمانی ما باخبر شود طبیعی است شرایط بازدارندگی بهتر ایجاد می‌شود و این اطلاع دشمن به خاطر وجود و حضور رسانه‌هاست.

در پایان این مراسم، ارتش جمهوری اسلامی ایران از خبرنگاران دفاعی رسانه‌های مختلف کشور تجلیل و جمعی از خبرنگاران نیز ضمن تقدیر از این اقدام ارتش بر همکاری مستمر نیروهای مسلح با رسانه‌ها تاکید کردند.

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: