ناجا مانع بازگشایی «خانه سینما» جديد شد
تاريخ : 25 / 4 / 1392برچسب:مخالفت,ناجا,خانه,سینما,بازگشایی,عقاب نیوز, | 12:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امروز و در شرایطی که قراربود خانه سینما بازگشایی شود تجمع جمعی ۴۰ نفره از سینماگران جلوی خانه سینما مانع بازگشایی قانونی و رسمی آن شد.

به گزارش فارس، تجمع اهالی سینما امروز (25 تیر ماه) مانع بازگشایی قانونی و رسمی خانه سینما شد. در شرایطی که قرار بود امروز خانه سینما به هیئت مدیره قانونی آن که متشکل از 5 عضو از صنوف قانونی است ،تحویل گردد تجمع تعدادی از سینماگران و اهالی سینما مانع از بازگشایی خانه سینما شد.
 
فرهاد توحیدی رئیس هیئت مدیره سابق خانه سینما در توافقی که با سعید منتظر‌المهدی معاونت اجتماعی ناجا صورت داد تلاش کرد تا 48 ساعت دیگر خانه سینما تحت حفاظت نیروی انتظامی باشد و هیچ کس در آن اجازه ورود یا خروج نداشته باشد با این شرایط روند بازگشایی خانه سینما دور جدیدی را آغاز خواهد کرد در حالی که تعدادی از اهالی سینما با قانونی بودن صنوف همچنین برگزاری مجمع عمومی و هیئت مدیره قانونی مخالفت خود را با حضور جلوی درب خانه سینما اعلام کردند.
 
بنابراین گزارش رؤسای صنوف سینمایی و تعدادی از اهالی سینما امروز جلوی درب خانه سینما حضور داشتند و جلسه خود را که تصمیم داشتند در محل خانه سینما برگزار کنند به ساعت 13:30 امروز در خانه سینمای شماره 2 موکول کردند. در این تجمع مازیار میری، فرهاد توحیدی، رویا تیموریان،حسن برزیده،سیروس الوند،غلامرضا موسوی،منوچهر شاهسواری، مسعود رایگان، منوچهر محمدی، همایون اسعدیان، رضا کیانیان و ... حضور داشتند و جمال شورجه به عنوان یکی از اعضای هیئت نظارت بازگشایی خانه سینما حاضر شد. در شرایطی روسای صنوف جلوی درب خانه سینما حاضر شدند که رئیس هیئت مدیره سابق این خانه تاکید کرد که اگر ظرف 48 ساعت آینده  خواسته های برآورد ه نشود تجمع اهالی سینما روز پنج شنبه نیزادامه خواهد داشت.
 
به گزارش فارس، روز های گذشته هیئت مدیره خانه سینما خطاب به اهالی صنوف بیانیه‌ای منتشر کردند و از آنها خواستند تا با تجمع جلوی خانه سینما مانع از بازگشایی قانونی آن شونداما از میان 2500 عضو خانه سیمنا تنها حدود 40 نفر از روسای صنوف 29 گانه خانه سینما و خبرنگاران جلوی درب خانه سینما حاضر شدند.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: